Mödrahälsovården familjecentralen Västervik

Om Mödrahälsovården familjecentralen Västervik

Väntar du barn vänder du dig till oss för vård under graviditeten, samt för stöd och råd inför att bli förälder. Är du över 23 år kan du också komma för att få råd om vilket preventivmedel som passar just dig och/eller om du behöver receptförskrivning av preventivmedel. Här tar du även det viktiga och kostnadsfria cellprovet, vilket är en hälsokontroll som alla kvinnor mellan 23-65 år kallas till.

Nygatan 12, Västervik - visa på karta
Barnmorska, Barnmorskemottagning, Mödravårdscentral

Mödrahälsovården familjecentralen Västervik

4,9

11:07 - 07 mar, 2016

12:09 - 15 sep, 2014 skrev:

Trevliga och tillmötesgående!

18:56 - 06 okt, 2013 skrev:

Superbra personal! Inga frågetecken när man har varit hos dem. Dem är alltid lika vänliga :-)

09:37 - 21 feb, 2013 skrev:

Kunnig och alltid trevlig och förstående personal