Sveavägen 17, Stockholm

Hedda Hela Livet Hötorget

Välkommen till Hedda Hela Livet Hötorget!

Du hittar vår mottagning centralt i Stockholm, på Sveavägen 17. Här finns barnmorskemottagning och ultraljudsmottagning i ljusa, fina lokaler. Hos oss får du träffa erfaren och engagerad personal, som månar om din integritet och trygghet.

Vi arbetar på uppdrag av region Stockholm och högkostnadsskydd/frikort gäller hos oss.

Hedda Hela Livet följer dig genom hela din graviditet

På vår barnmorskemottagning kan du få hjälp med allt från att välja preventivmedel till att stötta dig under din graviditet. Bland annat kan vi erbjuda

• rådgivning för preventivmedel

• regelbundna kontroller under graviditeten

• behandling av foglossning

• hjälp vid klimakteriebesvär

• test för könssjukdomar

• gynekologiskt cellprov

• graviditetstest.

Auktoriserad ultraljudsmottagning vid Hötorget

På vår ultraljudsmottagning genomför vi alla typer av ultraljudsundersökningar under din graviditet, till exempel

• tidigt ultraljud

• KUB

• NIPT

• rutinultraljud

• tillväxtkontroller/viktskattning senare i graviditeten

• flödesmätningar.

Varmt välkommen till Hedda Hela Livet Hötorget på Sveavägen i Stockholm!

Informationen uppdaterades 14:30 - 26 feb, 2024

9 apr, 2024

Joanna har varit superbra! Lugn, trygg och kompetent - vi är jättenöjda

9 apr, 2024

Tack för allt! Jag är mycket nöjd med min upplevelse.

9 apr, 2024

Detta är min tredje graviditet, men först gången jag går hos Hedda. Jag är så otroligt nöjd med hela upplevelsen .Min BM Joanna är otroligt lyhörd , varm och positiv. Det är lätt att komma i kontakt med henne om man behöver något extra upplever att man verkligen blir sedd och respekterad. Jag skulle verkligen rekommendera Hedda Hela lovet till alla. Tack för denna fina upplevelse

13 mar, 2024

Jag går regelbundet till doktor Heron Simon och känner mig alltid väl omhäntagen. Jag känner mig trygg och litar på hans åsikt.

1 feb, 2024

The gynecologist was late for 20min. He did not greet or anything. Simply asked what’s my issue, then “take off your clothes”. The exam took less than 2min, prescribed a medicine, that he did not explain what is the purpose. I expressed my concern over another privante part, he simply said he does not evaluate till another 3months..” But if I seek medical help because of pain, I would like professional opinion rather than “we don’t look at it…” then he sent me away…worst medical experience ever!