Ortopedmottagningen Västervik

Om Ortopedmottagningen Västervik

Till oss kommer du som har en skada eller sjukdom i skelett, muskler eller leder. Det kan till exempel handla om benbrott och ledskador som orsakats av olyckor eller besvär som beror på andra ledsjukdomar. Hos oss möter du kunnig personal som arbetar nära varandra i team och i samråd med dig som patient.

Vi är remissmottagare för ortopedisk öppen- och slutenvård för norra Kalmar län och länsansvar för axelproteskirurgi.

0490 - 862 75 Växelnummer
Östra Kyrkogatan 48, Västervik - visa på karta