Team Hultén Tandvård, Norrmalm

Om Team Hultén Tandvård, Norrmalm

Välkommen till Team Hultén Tandvård - tandläkare Jonas Hultén!

I trivsamma och centralt belägna lokaler finner du oss d v s tandläkare Jonas Hultén, tandsköterska Ylva Lindblad och tandhygienist Jörgen Carlsson.

Vi tycker om att vara hela familjens tandvårdsteam och vill ge en högklassig tandvård i lugn och avslappnad miljö där vi, tillsammans med dig som patient, vill skapa en långvarig relation för god mun- och allmänhälsa. Att arbeta med moderna material och metoder är för oss en självklarhet. När vår kompetens inte räcker till, har vi ett nära samarbete med specialister.

Har avtal med Stockholms Läns Landsting gällande allmän barn- och ungdomstandvård. Kontakta mottagningen för att lista ditt barn. Kostnadsfri barn- och ungdomstandvård till 21 år. Vi undersöker våra barn- och ungdomspatienter varje år.

Kungsgatan 50, Stockholm - visa på karta
  • Onsdag - Torsdag 08:00 - 16:00