Kalix hälsocentral

Om Kalix hälsocentral

Kalix hälsocentral ligger i lokaler i Kalix Sjukhus och har cirka 16 500 listade patienter. Verksamheten omfattar mottagningsverksamhet med läkare, distriktssköterskor, sjuksköterskor, undersköterskor, fysioterapeut, arbetsterapeut och medicinska sekretare. Vi har även en Familjecentral som omfattar mödra- och barnhälsovården och samarbetar med kommunen och socialtjänsten, ungdomsmottagning, flyktingmedicinsk enhet, ljusbehandling och diabetesmottagning

Lista dig hos Kalix hälsocentral

0923 - 762 80 Växelnummer