Björknäs hälsocentral

Om Björknäs hälsocentral

Björknäs hälsocentral finns nära dig. Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Vi erbjuder dig ett professionellt omhändertagande och ett gott bemötande med hög tillgänglighet, kontinuitet och kvalitet. Utöver specialistläkare i allmänmedicin har vi mottagningssköterskor, waransköterska, diabetessköterskor, barnhälsovård, mödrahälsovård, fysioterapeuter, arbetsterapeut, dietist och kurator. På Björknäs hälsocentral finns även ljusbehandling och flyktingmedicinsk enhet. Vi arbetar förebyggande bl a genom livsstilsgrupper. Dessutom erbjuder vi artrosskola, osteoporosskola och KOL-skola. Barnhälsovården och mödrahälsovården erbjuder bl a föräldrautbildning och spädbarnsmassage.

Lista dig hos Björknäs hälsocentral

0921 - 660 10 Växelnummer
Idrottsgatan 3, 961 64 BODEN - visa på karta
Akutverksamhet, primärvårdsjour, Barnavårdscentral / BVC, Barnmorska, Barnmorskemottagning, Husläkare / vårdcentral, Hälso- och sjukvård i särskilt boende, Mödravårdscentral

17:51 - 16 jan, 2014