Göteborg
Filter
Lediga tider

Sjukhus i Göteborg

På vården.se kan du jämföra 8 Sjukhus i Göteborg. Boka tid på den mottagning som passar dina behov bäst Läs mer.
10 mottagningar i närheten av Göteborg

3.3 (6)

5.0 (5)

Inga tillgängliga tjänster att boka online

Vad har sjukhus i Göteborg för snittbetyg?

I Göteborg ligger snittbetyget för sjukhus på 3.13, vilket är sämre än i resten av landet. Vad tycker du om din sjukhus? Lämna gärna ett omdöme! Det tar bara några få sekunder. Genom att lämna ett omdöme hjälper du andra patienter att hitta rätt vård och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vårdgivare och sjukhus i Göteborg.

Vilken sjukhus är bäst i Göteborg?

Att välja vilken sjukhus i Göteborg du ska gå till är inte alltid ett självklart beslut. Det är viktigt att du känner dig trygg med den vårdgivare du väljer. Därför hjälper vi dig jämföra sjukhus baserat på vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen på Vården.se

De sjukhus med bästa snittbetyg i Göteborg på Vården.se är:

Så tycker patienter om sjukhus i Göteborg

• Den bästa vård jag upplevt, från mottagning, utförande med personal samt den som tog hand om mig efter undersökning. Gastroenterologisk endoskopimottagningen.

– Stina O. Östra sjukhuset, Göteborg

• Söndagen den 24 kom jag in till mottagningen som en lik till avdelningen 348 B och på tisdagen åkte jag därifrån som en helt ny person. Tack till alla läkarna, sjuksköterskor, undersköterskor och Tomas från Skåne, jag är väldigt tacksam för all er hjälp.

– Rene B. Östra sjukhuset, Göteborg

• Så fin personal på akuten och infektionsavd 303. Kände mig trygg och sedd. otroligt omtänksam serviceinriktade snälla goa personer som jobbar där

– Jessica L. Östra sjukhuset, Göteborg

• Tack tack till den fina sjuksköterskan som hjälpte mig när jag brutit foten. Jag trillade utanför Östra och bröt foten och hon tvekade aldrig, trots att hon var på rast, att hjälpa mig och hämta rullstol mm. Hon är värd att hyllas!!! Önskar att jag visste vem hon är så jag kunde skicka ett blomsterbud. Tack igen!!!! ❤️❤️

– Matilda P. Östra sjukhuset, Göteborg

• Tack avdelning 355, ni är best. Har räddat min mamma, som med brutit ben, covid, utan språket, blir räddat och hon kände en riktig varme från er.

– Julija K. Östra sjukhuset, Göteborg

Vilka sjukhus i Göteborg har öppet på kvällar och helger?

Om du behöver hjälp på kvällen eller helgen kan du vända dig till någon av dessa sjukhus: