Karlshamn
Filter
Lediga tider

Sjukhus i Karlshamn

På vården.se kan du jämföra 28 Sjukhus i Karlshamn. Boka tid på den mottagning som passar dina behov bäst Läs mer.
30 mottagningar i närheten av Karlshamn

5.0 (1)

4.3 (4)

Inga tillgängliga tjänster att boka online

Vad har sjukhus i Karlshamn för snittbetyg?

I Karlshamn ligger snittbetyget för sjukhus på 3.67, vilket är sämre än i resten av landet. Vad tycker du om din sjukhus? Lämna gärna ett omdöme! Det tar bara några få sekunder. Genom att lämna ett omdöme hjälper du andra patienter att hitta rätt vård och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vårdgivare och sjukhus i Karlshamn.

Vilken sjukhus är bäst i Karlshamn?

Att välja vilken sjukhus i Karlshamn du ska gå till är inte alltid ett självklart beslut. Det är viktigt att du känner dig trygg med den vårdgivare du väljer. Därför hjälper vi dig jämföra sjukhus baserat på vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen på Vården.se

De sjukhus med bästa snittbetyg i Karlshamn på Vården.se är:

Så tycker patienter om sjukhus i Karlshamn

• Mycket god tillgänglighet,enkelt att ta prov. Noggrann personal

– Gert W. Provtagningscentralen Karlshamn

• Vården var bra.Personalen var jättetrevlig

– Arne S. Ögonmottagning Karlshamn

• Jag vill härmed ge lungläkare (överläkare) Alexander Bengtsson på Medicinkliniken på Blekingesjukhuset i Karlshamn den allra största eloge någon kan få! Han är den mest noggranne, skicklige, kompetente, omtänksammme och underbare läkare som tänkas kan! Tar sig alltid god tid vid mina besök, vilket skapar en enorm trygghet för mig. Jag tackar Gud, för att jag har fått honom som min läkare 👍💙! Han är verkligen en Guds gåva till patienterna! 💙 Även om jag nu är döende i obotlig lungcancer, så gör han sitt allra yttersta för att stötta mig och hålla mig vid så gott humör som någonsin möjlighet! Han är verkligen en läkare med hjärtat på rätta stället och utomordentligt kvalificerad för sin profession! Rekommenderar honom på det allra högsta!! Det finns ingen annan läkare på denna avdelning, som på något sätt kan jämföras med honom!! Gud vare med dig Alexander! 💙💙 Jag rekommenderar alltså ENDAST Alexander Bengtsson!!! Kirstin och Karin är också hel underbara ☺️👍.

– Marie Medicinklinik lungmottagning Karlshamn

• bra mottagen utan att tiden var 10 minuter sen var rädd om pakeringen välskötta lokaler instrumenten var där dom skulle allt gick fort och bra fin sevice

– lars Ögonmottagning Karlshamn

Vilka sjukhus i Karlshamn har öppet på kvällar och helger?

Om du behöver hjälp på kvällen eller helgen kan du vända dig till någon av dessa sjukhus: