Karlskrona
Filter
Lediga tider

Sjukhus i Karlskrona

På vården.se kan du jämföra 42 Sjukhus i Karlskrona. Boka tid på den mottagning som passar dina behov bäst Läs mer.
70 mottagningar i närheten av Karlskrona
dental care

3.9 (2)

dental care

4.8 (1)

Inga tillgängliga tjänster att boka online

Vad har sjukhus i Karlskrona för snittbetyg?

I Karlskrona ligger snittbetyget för sjukhus på 3.75, vilket är sämre än i resten av landet. Vad tycker du om din sjukhus? Lämna gärna ett omdöme! Det tar bara några få sekunder. Genom att lämna ett omdöme hjälper du andra patienter att hitta rätt vård och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vårdgivare och sjukhus i Karlskrona.

Vilken sjukhus är bäst i Karlskrona?

Att välja vilken sjukhus i Karlskrona du ska gå till är inte alltid ett självklart beslut. Det är viktigt att du känner dig trygg med den vårdgivare du väljer. Därför hjälper vi dig jämföra sjukhus baserat på vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen på Vården.se

De sjukhus med bästa snittbetyg i Karlskrona på Vården.se är:

Så tycker patienter om sjukhus i Karlskrona

• Mitt första inlägg försvann så jag skriver ett till. Utmärkt emottagande och vård. Tack personalen på avd 55 och ni på op. Hoppas att vi inte ses under liknande omständigheter.

– Roger B. Hjärtavdelning och lungkirurgisk avdelning 55, Karlskrona

• Mycket tillmötesgående personal som skickligt utförde mina prover!

– Kjell H. Provtagningscentralen Karlskrona

• Var hos er 3/5-2022. Ett stort tack till den vänliga och omtänksamma peronalen på avd.55 .även ett stort tack till överläkare Karim Mohtar ock hans medhjälpare för deras profsiga arbete vid kärlröntgen , ni är guld värda. Hoppas att landstinget sätter stort värde på sådan personal

– Hans-Erik L. Hjärtavdelning och lungkirurgisk avdelning 55, Karlskrona

• Har vistats på thoraxkliniken från den 25 till 30 mars i år. Det var den bästa vårt jag fått hittills i mitt liv. Läkarna var fantastiska, sköterskor och personal de bästa man kan tänka sig. Uppmärksamheten och vården från Er helt otrolig. En eloge till karanskärlsröntgen, läkaren Kenneth och sköterskorna var helt underbara och jag glömmer dem aldrig. Ett stort TACK från en glad patient.

– Eleonor O. Hjärtavdelning och lungkirurgisk avdelning 55, Karlskrona

• Visst har man ångest innan ett sådant ingrep, Ablation av hjärtat, men första stunden jag klev in på avdelningen allt förändrades! Alla är så mänskliga, de vet precis hur man mår, tar hand om en och de gör att man verkligen slappnar av (så mycket det går)! Jag kände mig trygg i däras händer! STORT TACK TILL ALLA! ♥️

– Sasha K. Hjärtavdelning och lungkirurgisk avdelning 55, Karlskrona

Vilka sjukhus i Karlskrona har öppet på kvällar och helger?

Om du behöver hjälp på kvällen eller helgen kan du vända dig till någon av dessa sjukhus: