Karlstad
Filter
Lediga tider

Sjukhus i Karlstad

På vården.se kan du jämföra 109 Sjukhus i Karlstad. Boka tid på den mottagning som passar dina behov bäst Läs mer.
144 mottagningar i närheten av Karlstad

dental care

mental health

Inga tillgängliga tjänster att boka online

Vad har sjukhus i Karlstad för snittbetyg?

I Karlstad ligger snittbetyget för sjukhus på 3.89, vilket är bättre än i resten av landet. Vad tycker du om din sjukhus? Lämna gärna ett omdöme! Det tar bara några få sekunder. Genom att lämna ett omdöme hjälper du andra patienter att hitta rätt vård och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vårdgivare och sjukhus i Karlstad.

Vilken sjukhus är bäst i Karlstad?

Att välja vilken sjukhus i Karlstad du ska gå till är inte alltid ett självklart beslut. Det är viktigt att du känner dig trygg med den vårdgivare du väljer. Därför hjälper vi dig jämföra sjukhus baserat på vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen på Vården.se

De sjukhus med bästa snittbetyg i Karlstad på Vården.se är:

Så tycker patienter om sjukhus i Karlstad

• Fantastisk vänlig och kunnig personal. Här känner man sig väl omhändertagen

– Lars D. Neurologi- och rehabiliteringsmottagningen, Centralsjukhuset Karlstad

• Tackar för en trevlig stund och tack för "födelsedagspresenten" Mvh Olof Eriksson

– Olof E. Endoskopimottagningen Centralsjukhuset Karlstad

• Så jättenöjd efter grå starr operation 26.juli, personalen är fantastisk. Inga lugnande medicin till mig, personalen lungnade iaf mig. Tusen tack.

– Egil J. Operationsavdelningen Centralsjukhuset Karlstad

• Fantastskt mottagande, inga lugnande medel behövdes. Ett härligt leende och gott humör från a - ö. Personen vid kameran trallade och sjöng lungmande toner före operationen. Jag var i väntrum 9, och personalen här var helt adorable. Sällan man hör skratt i et tråkigt väntrum, men detta var så trevligt. Ser fram till nästa besök. Jag får säga som Tomas Ledin. ”sommaren är kort, det mesta regnar bort, så ta för dig, solen skiner kanske bara i dag Tack till hela personalen som tog hand om mig den 26.7. Jag ser som en falk nu, fantastisk. Tusen tack för denna gång.

– Egil J. Ögonsjukvårdens operationsavdelning Centralsjukhuset Karlstad

• Jag har sällan eller aldrig varit med om ett så perfekt genomfört besök i vården (all vård) och med så lyckat resultat som det i dag hos audionomen Christine (eller Kristin?) Hälsningar Bosse Bergström

– Bo B. Hörselvården Centralsjukhuset Karlstad

Vilka sjukhus i Karlstad har öppet på kvällar och helger?

Om du behöver hjälp på kvällen eller helgen kan du vända dig till någon av dessa sjukhus: