Filter
Lediga tider

Fertilitetsklinik i Inom Vallgraven

På vården.se kan du jämföra 3 Fertilitetskliniker i Inom Vallgraven. Boka tid på den mottagning som passar dina behov bäst Läs mer.
4 mottagningar i närheten av Inom Vallgraven

Vad har fertilitetskliniker i Inom Vallgraven för snittbetyg?

I Inom Vallgraven ligger snittbetyget för fertilitetskliniker på 4.46, vilket är sämre än i resten av landet. Vad tycker du om din fertilitetsklinik? Lämna gärna ett omdöme! Det tar bara några få sekunder. Genom att lämna ett omdöme hjälper du andra patienter att hitta rätt vård och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vårdgivare och fertilitetskliniker i Inom Vallgraven.

Vilken fertilitetsklinik är bäst i Inom Vallgraven?

Att välja vilken fertilitetsklinik i Inom Vallgraven du ska gå till är inte alltid ett självklart beslut. Det är viktigt att du känner dig trygg med den vårdgivare du väljer. Därför hjälper vi dig jämföra fertilitetskliniker baserat på vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen på Vården.se

De fertilitetskliniker med bästa snittbetyg i Inom Vallgraven på Vården.se är:

Så tycker patienter om fertilitetskliniker i Inom Vallgraven

• Mycket professionell. Väldigt trevligt bemötande. Bra service. Rekommenderar mycket starkt

– Galina L. Sokolova Gynkliniken

• Besökte kliniken för en vecka sedan och blev minst sagt positivt överraskad! Bemötandet, hur personligt det kändes, att jag fick en tid så snabbt och blev tagen på allvar. Misstänkte PCOS och fick göra både ultraljud och blodprov. Det här är numera vart jag kommer vända mig varje gång jag behöver gyn! Tack för att ni gjorde det obekväma bekvämt.

– Jennifer C. Sokolova Gynkliniken

• Mycket bra bemötande av både läkare och barnmorska. Kändes kompetenta och vänliga och jag är mycket nöjd. Dock är receptionen och tidsbokningen verkligen i behov av att ses över. För mig gick det bra men två patienter före mig hade fått sina tider ”borttappade” och receptionisten läste upp fel namn, visste inte vad kostnaden skulle vara etc. Receptionen menade att man måste bli uppringd för att tidsbokningen ska gälla men min tid fanns och jag hade bara fått bekräftelse på email så det verkar inte vara korrekt information. Mycket bra förutom administrativt

– EM S. Sokolova Gynkliniken

• Ludmila Sokolova är den mest kunniga gynekolog jag träffat. Som patient hos henne känner man sig trygg då man får ett professionellt, lyhört, mycket kunnigt, vänligt bemötande. Hon har verkligen medkänsla och talang för vårdgivning, och tar sig alltid tid för en som patient. Något man nämner i förbifarten snappar hon upp & ser till att åtgärda. Hon har god koll på PCOS, och man får den hjälpen man behöver och lite därtill. Tyvärr är det svårt att få tid, men när man väl får en tid är det väl värt väntan.

– Katari a B. Sokolova Gynkliniken

• Mycket nöjd med behandlingen och support för mina klimakteriebesvär

– Eleonora B. Sokolova Gynkliniken

Vilka fertilitetskliniker i Inom Vallgraven har öppet på kvällar och helger?

Idag finns det inga fertilitetskliniker i Inom Vallgraven som har öppet på kvällar eller helger. Om du vill nå en fertilitetsklinik på kvällen eller på helgen kan du prova att utöka din sökning på Vården.se.

När går man till en fertilitetsklinik?

Om du är en del av ett heterosexuellt par som försökt att bli med barn i ett år utan att lyckas rekommenderas du att besöka en fertilitetsklinik för att göra en fertilitetsutredning, eller barnlöshetsutredning som det kan också kallas. Om du är en del ett homosexuellt par eller om du är en ensamstående kvinna som önskar att få barn, kan du besöka en fertilitetsklinik för att undersöka dina alternativ, till exempel om du ska göra assisterad befruktning såsom inseminationsbehandling eller IVF-behandling.

Vilka tester kan man göra på en fertilitetsklinik?

Du kan göra fertilitetstest för man och fertilitetstest för kvinna. Detta brukar ingå i en större fertilitetsutredning. Fertilitetstest för män består oftast av ett spermaprov. Hos kvinnor görs ett fertilitettest genom att undersöka äggstockarna, äggledarna och livmodern. I många fall görs då en gynekologisk undersökning. För att undersöka äggstockar och livmoder görs det oftast med hjälp av ultraljud.