Torvalla familjecentral, Östersund

Om Torvalla familjecentral, Östersund

Torvalla familjecentral ligger 8 km sydost om Östersund i Torvalla centrum. Området har cirka 7000 invånare. I samma byggnad finns även kommunal verksamhet (Nävervägen 13) med bla distriktssköterska, hemtjänst.

Till hälsocentralen kan du åka med Stadsbussarna nr 4,6 och 14, hållplatsen är Torvalla centrum. Utanför entren finns handikapparkering. Det finns även en stor bilparkering nära familjecentralen.

Ej angivet
Nävervägen 13,831 72 Östersund - visa på karta