Västmannagatan 40, Stockholm

Nackspärr

Hälsporre

Tennisarmbåge

Ryggskott

Rehabkliniken är centralt belägen vid Odenplan i Stockholm.
Vårt mål är att du ska kunna få hjälp och råd för dina besvär. Vi arbetar i förebyggande syfte och tillsammans med dig planerar och genomför vi förändringar.

Vi har ett team av terapeuter med bred kompetens och lång erfarenhet, alla under ett och samma tak.

Utöver angivna öppentider har vi öppet vissa kvällar i veckan efter överenskommelse och vi tar även emot akutpatienter.

En av landets största hälsokliniker

Här kan du träffa naprapater, massörer och akupunktörer. Vi har valt att samarbeta med ortopedläkare, neurologer och allmänläkare. Därigenom får du tillgång till all den professionella hjälp du behöver.

Gravid?

För dig som är gravid och behöver behandling under graviditeten har vi en speciellt utformad madrass som underlättar andning och avslappning i magläge. Läs mer om behandlingen här.

Välkommen till Rehabkliniken du också!

Informationen uppdaterades 12:55 - 29 feb, 2024

Cecilia Gransten

Petra Bollvik

Jonatan Därndal

29 jan, 2023

En av den bästa naprapat behandlingar jag har fått. Ser till helheten och är pedagogisk.

27 jun, 2019

Så himla trevlig personal & proffsigt bemötande & behandling

26 jun, 2019

Trevlig och lugn atmosfär i väntrummet. Superbra behandling och behandlare :-)

6 aug, 2018

Mikael Nordström är en fantastiskt duktig naprapat. Jag går dit två gånger och sedan är jag bra och behöver inte komma igen förrän flera år senare när jag gjort något galet igen. Skillnaden mot andra jag varit hos för mina problem (naprapater, kiropraktorer, läkare, sjukgymnaster, massörer och kinesologer) är att Mikael förutom naprapat även är utbildad kinesolog och hittar felkällan omedelbart + att han är duktig på att ge stretch- och träningsråd. Dessutom är han stark och kan ta i när det behövs. Det yttrar sig i att jag blir bra på riktigt och inte bara för några dagar. Men det gäller naturligtvis att följa hans råd om stretch och träning.

6 aug, 2018

Fråga ställd 17:15 - 14 jul, 2019

Hej, Jag går hos sjukgymnast på annat ställe. Har fått övningar jag gör Men fått höra att man kan få annan behandling till ex akupunktur, stötvåg.. Söker därför ställe som har detta. Undrar om ni kan erbjuda detta och vad det kostar gå hos er? Tack på förhand Mvh Maria Back

Rehabkliniken svarar:

Hej Maria! Vi erbjuder både akupunktur och stötvågsbehandling. Behandlingen kostar 720kr. Med vänlig hälsning, Anders Dahlstrand

Fråga ställd 19:05 - 11 apr, 2019

Hej, jag har ofta värk i nacke och blir illamående och skulle vilja komma tillrätta med detta och vad det beror på och få behandling. Jag har en idrottsskada i botten även och tänker att det kan var en orsak bland flera. Jag undrar vad en behandling hos er kostar och om rådgivning om behandling ingår, eller vad det kostar? Mvh, Alessandro

Rehabkliniken svarar:

Hej Alessandro! I en behandling hos oss ingår undersökning, behandling och rådgivning. Alla naprapater hos oss är egna företagare och sätter alltså sitt pris själva, det kostar mellan 720:- till 800:- Välkommen att höra av dig för en tid eller boka via vår hemsida www.naprapater.com Trevlig helg, vänligen Iris 08-310207

Fråga ställd 15:41 - 10 dec, 2018

Hur mycket kostar ett besök och gäller frikort?

Rehabkliniken svarar:

Hej Sissi! I Stockholm har inte naprapater vårdavtal, tyvärr. Ett besök hos oss kostar ca 700:- Välkommen att höra av dig 08-31 02 07 eller boka via vår hemsida www.naprapater.com. MVH Iris

Fråga ställd 10:45 - 12 nov, 2018

Godmiddag, undrar vad ett besök hos en sjukgymnast/naprapat kostar hos er? Har långvarig axelproblematik...

Rehabkliniken svarar:

Hej Robert! En naprapatbehandling hos oss är 30-40 min lång och då naprapaterna är egna företagare kan arvodet variera mellan 670-750:- Välkommen att höra av dig om du vill ha hjälp att boka. MVH Iris 08-31 02 07

Fråga ställd 17:03 - 13 aug, 2018

Hej Jag tror jag har hälsporre. Kan jag boka er direkt eller bör jag gå via vårdcentralen först. Om jag ska boka tid vad ska jag i så fall välja? Vänligen Kerstin

Rehabkliniken svarar:

Hej Kerstin! Du är så välkommen att ringa så hjälper jag dig med en tid. Vill dock förtydliga att vi är en privat klinik. Gällande hälsporre brukar det påskynda läkningen med specifika övningar samt stötvågsbehandling. MVH Iris 08-31 02 07