• 08 - 27 85 00

Wiboms Väg 1, Solna - Visa på karta

• Vaccination endast vid drop-in:

Logo Norvia Kliniken

Solna

Varmt välkommen till Norvia Kliniken!

Norvia Kliniken i Solna utför vaccinationer, företagshälsovård samt allmän sjukvård i privat regi. Vår klinik består av ett välslipat team som erbjuder det mesta inom företagshälsovård och sjukvård.

Du hittar oss på hörnet i korsningen Wiboms Väg 1/Armégatan 29 i Solna.

Vaccinationer till bra priser

Vi hjälper dig med vaccination och ge rådgivning inför din resa. Vi erbjuder prisvärda vaccinationer under drop-in sex dagar i veckan och till oss kommer besökare från hela Stockholm. Företag kan anlita oss för vaccination ute på arbetsplatsen.

Läkarintyg och hälsokontroll

På mottagningen utför vi även hälsokontroller och utfärdar läkarintyg för bland annat körkort, adoption och dykcertifikat. För företag har vi möjlighet att genomföra vissa av testerna som krävs på ert företag så att ni kan minimera er personalfrånvaro.

Företagshälsovård hos Norvia Kliniken

Vi hjälper också företag med alla frågor inom företagshälsovården. Vi har långvarig erfarenhet av företagshälsovård och de absolut lägsta priserna i hela Sverige.

Kontakta oss om du har några frågor eller vill boka en tid!

Informationen uppdaterades 01 juni 2018 av Vården.se

Behandlingar hos Norvia Kliniken

Vaccination hos Norvia Kliniken i Solna

fr. 185 kr Pris efter konsultation

Hos Norvia Kliniken kan vi hjälpa dig med ditt vaccinationsskydd inför utlandssemestern, sommarens fästingar, tjänsteresan och influensatide...

Hos Norvia Kliniken kan vi hjälpa dig med ditt vaccinationsskydd inför utlandssemestern, sommarens fästingar, tjänsteresan och influensatider.

Vi erbjuder ett brett utbud av vaccin och du har möjlighet att vaccinera dig hos oss under våra drop-in tider. För företag har vi möjlighet att erbjuda massvaccinering på er arbetsplats.

Vad innebär det att vaccinera sig?

Om man vaccinerar sig tillförs kroppen delar av ett smittämne som orsakar en sjukdom. Alternativet till detta är att ge kroppen hela smittämnet fast i försvagad form. Om man sedan blir smittad av sjukdomen har kroppens immunförsvar redan aktiverats och kroppen kan då förstöra smittämnet innan sjukdomen bryter ut.

Hör av dig till oss på Norvia Kliniken om du har några frågor om vaccination!

fr. 185 kr

Hälsokontroll hos Norvia Kliniken i Solna

fr. 1 150 kr

Hos Norvia Kliniken erbjuder vi hälsoundersökningar med olika omfattning och innehåll. Hur går en hälsokontroll till? Vid ditt besök h...

Hur går en hälsokontroll till?

Vid ditt besök har du ett hälsosamtal med en läkare och ett antal undersökningar genomförs beroende på hälsokontrollens omfattning. Det beställs även en blodprovsremiss i samband med undersökningen, prover som du sedan lämnar på valfritt laboratorium. Vi har även möjlighet att erbjuda tilläggsundersökningar hos hjärtspecialist.

När blodprovsvaren kommit får du återkoppling på dessa samt rekommendation om eventuella åtgärder via mejl. Det kan bland annat innebära recept eller remiss till landstinget eller hos privat vårdgivare.

Kontakta oss på Norvia Kliniken om du har några frågor eller vill boka en tid!

fr. 1 150 kr

Företagshälsovård hos Norvia Kliniken i Solna

På Norvia Kliniken erbjuder vi företag ett brett utbud av arbetslivstjänster och sjukvård. Vår personal är specialister inom företagshälsovård och vi som hjälper er är företagsläkare, företagssköterskor, ergonomer, skyddsingenjörer samt beteendevetare med långvarig erfarenhet av arbetsmiljöarbete.

Vi har låga abonnemangsavgifter på företagshälsovård och anpassar våra tjänster utifrån ert företags behov.

Hos oss kan vi hjälpa er med:

• Alla former av intyg
  • Arbetsmiljöarbete
  • Utredning och behandling av arbetsrelaterad sjukdom
  • Rehabiliteringsfrågor
  • Hälsokontroller
  • Ergonomi
  • Vaccinationer
  • Utbildningar och kurser
  • Stöd till chefer i grupp eller individuellt
  • Allmän rådgivning och information på telefon

Kontakta Norvia Kliniken om du vill veta mer om hur vi kan hjälpa din personal!

Intyg hos Norvia Kliniken i Solna

fr. 800 kr

Läkarintyg Norvia Kliniken kan hjälpa dig med rådgivning, information och intyg vid ansökan om: Körkort A,B samt högre behörighet C,...

Läkarintyg

• Körkort A,B samt högre behörighet C,CE
  • Tung lastbil, släp, taxi och buss D, DE
  • Förnyelse av högre körkortsbehörighet
  • Ny ansökan om körkortstillstånd om körkortet har dragits in

Du behöver inte skaffa ett synintyg innan ditt besök, synundersökning ingår i alla våra intyg.

Hälsointyg

Vi utfärdar även olika typer av hälsointyg som verifierar att du är frisk och har genomgått en undersökning. Det kan vara aktuellt vid:

• Adoption
  • Pensionsförsäkring
  • Sjukvårdsförsäkring
  • Utlandsarbete
  • Sjöfartsintyg
  • Pilotintyg
  • Dykintyg
  • Vissa utbildningar

Hör av dig till oss på Norvia Kliniken om du har några frågor eller vill boka en tid!

fr. 800 kr

Läkarbesök hos Norvia Kliniken i Solna

500 kr

Till privatpersoner erbjuder vi på Norvia Kliniken läkarbesök där du kan få hjälp med recept, remiss för provtagning samt remiss till specialister.

Välkommen att boka en tid!

500 kr

Rosita Norouzi

Kundansvarig

Karta - Wiboms Väg 1, Solna

• 14:04 - 06 jul, 2018 skrev:

Kompetent. Tillgänglig. Billigt. Snabbt.