Här kan du se omdömen som Hjärtmottagningen, Södersjukhuset AB har fått i Nationella Patientenkäten.
Om Nationella PatientenkätenHelhetsintryck
92.5%
Länets snitt: 90.9%
Läs mer
Emotionellt stöd
86.5%
Länets snitt: 86.5%
Läs mer
Delaktighet och involvering
91%
Länets snitt: 89.4%
Läs mer
Respekt och bemötande
92.3%
Länets snitt: 91%
Läs mer
Kontinuitet och koordinering
88.9%
Länets snitt: 88.9%
Läs mer
Information och kunskap
84.5%
Länets snitt: 85.6%
Läs mer
Tillgänglighet
94.6%
Länets snitt: 90.6%
Läs mer
22 feb, 2022
Har ett system där mottagningen bara själv sätter en tid för besök och skickar ut, brev som gärna kommer bort, SMS som inte ses. Vilket ger missade besök till nackdel både för mottagning och patient. Telefontiden är ett skämt. 1 timme efter telefontidens öppnande ges bara besked 'telefontiden är fylld, var god ring nästa vardag'. Med andra ord är telefontiden mindre än en timme. Man ska anpassa telefonpassning efter behov inte bortse från behovet.