Kammakargatan 7, Stockholm

Konsultation inför linsoperation

Kostnadsfri konsultation

Synundersökning inför behandling

Kostnadsfri konsultation

Välkommen till Vårda Ögon i Stockholm!

Vårda Ögon är en privat ögonklinik som erbjuder flera typer av ögonkirurgi med de allra senaste teknikerna. Våra ögonläkare har stor erfarenhet och vi som klinik har som mål att du som patient ska känna dig trygg.

Vad kan Vårda Ögon hjälpa mig med?

Vi har under många års tid hjälpt människor med närsynthet, översynthet, astigmatism, grå starr, linsoperation och ålderssynthet. Vi hjälper också till med olika typer av ögonsjukdomar.

Vårda Ögon i Stockholm har landstingsavtal för gråstarrsoperationer och du behöver ingen remiss för att komma till oss.

Om Vårda Ögon

Vårda Ögon består av fem mottagningar i Sverige (Stockholm, Göteborg, Malmö, Halmstad, Ystad). Våra ögonkirurger är extremt skickliga och har utfört mer än 40 000 operationer.

Välkommen att boka en undersökning hos Vårda Ögon!

Informationen uppdaterades 13:06 - 15 dec, 2023

Dr. Hans Remanius

Jonas Upphagen

Ulrika Lind

20 sep, 2023

Jätte nöjd med ögonoperationen av dr Samad Pourevahed. och bemötande av personalen, tummen upp.

20 sep, 2023

Är jättenöjd med bemötandet och hjälpen jag fick med min gråstarr.

10 jan, 2023

Så nöjd med mitt linsbyte! Ser på alla avstånd och slipper glasögonen. Tack Vårda Ögon!

6 feb, 2020

Bra mottagande o bemötande av personalen. Mycket nöjd med ögonoperationen av dr Samad Pourevahed.

6 nov, 2017

Fråga ställd 18:38 - 18 dec, 2019

Måsre man göra 2 förundersökningar innan gråstarrsoperation ?

Vårda Ögon Stockholm svarar:

Hej Lena, Om det är så att det har gått mer än ett år efter att man gjort den första förundersökningen, så behöver man göra om en ny mätning. Vänlig hälsning

Fråga ställd 16:37 - 3 sep, 2018

Vad är det för skillnad - operation av grå starr genom landstinget eller privat för 12500 st? Har diabetes och grå starr? Måste man ha speciell remiss för att det går genom landstinget?

Vårda Ögon Stockholm svarar:

Privat är för dom som bor utanför Sverige. Nej du behöver inte ha remiss. Du är välkommen att boka tid och det går via landstinget.

Lunchstängt kl 12-13