Considra GYN Nacka, Nacka

Fertilitet plus
Fertilitetsutredning
Östermalm, Stockholm

13 mar, 2024

Fantastiskt respektfullt bemötande av alla!! Fick tid för op snabbt, bra läkare som förklarade bra, super smidigt och proffsigt!!

30 jan, 2024

Jag besökte er imorse för att få viktiga råd och bot på mina troliga hormonella obalanser. Hade väntat såå länge på min tid och var glad för att äntligen få hjälp. Tyvärr så gick jag därifrån mycket ledsen och inte ett dugg klokare än innan på vad som skulle passa mig bäst för mina besvär. Jag har varit här ett flertal gånger innan både på operation och gyn och har varit super nöjd. Tyvärr så kommer jag nog fundera både en och två nästa gånger innan jag bokar hos er igen. Jätte tråkigt:(

20 okt, 2023

Bra bemötande, det ända negativa kan vara att man får liten tid med läkaren , detta kan vara pga att det finns en läkare annars visade läkaren ett bra bemötande, samt bra bemötande från övrig personal sjusköterska etc Man delar rum med flera på uppvak och andra patienter hör dina besvär, för mig var det inte något problem dock

5 okt, 2023

Vet inte vad föregående hade önskat sig mer, men för min upplevelse av op var bra. Jag blev väl omhändertagen redan från samtalet när de erbjöd mig en tid tills det att jag lämnade kliniken på uppföljningen två dagar efter op. Ja, uppvaket har en dörr ut till väntrummet men den är ju stängd. Och visst blir det ”löpande band” när ingreppen som utförs där är enkla, går snabbt, men har hög efterfrågan. Det är toppen att kvinnor har hjälpen lättillgänglig. Narkosläkaren jag fick var erfaren, vänlig och väldigt empatisk. Alla i rummet fick mig att känna mig trygg. Hade en bra förmiddag.

4 okt, 2023

Jag skulle vilja varna för senfärdig hantering av provsvar, det dröjde tre veckor innan det förmedlades och då först efter jag påmint. Besked om en planerad operation gavs digitalt - utan att jag fick veta vilken diagnos som provsvaren utvisade och utan personlig kontakt eller ens via brev. Det finns aldrig några telefontider för att få tala med en människa. När jag framförde att jag vill byta vårdgivare så var de inte intresserade av att få veta varför. Jag har noll förtroende för denna klinik.

Gynekologi