Hitta vård

Låt oss prata om sex

Kom till oss för alla dina problem inom sexuell hälsa. Vi finns här för dig som behöver preventivmedel, testa dig för könssjukdomar eller få rådgivning kring livets situationer – som smärta vid samlag och ångest eller oro kopplat till sexualitet. Vi finns till för alla – som fyllt 18 år. Boka tid, träffa oss digitalt eller kom på drop-in.

Träffa oss hur du vill Träffa oss hur du vill

1. Boka tid. Träffa oss på plats på Karlavägen 60. Vi har även öppet vissa kvällar i veckan.
  2. Drop-in. För dig som vill testa dig mot könssjukdomar eller förnya recept för preventivmedel. Måndag och tisdag 16.30-18.30. Torsdag och fredag 08.00-09.00.
  3. Träffa oss digitalt. Snabbt och enkelt där du är. Klicka här för att träffa oss digitalt.

Så kan vi hjälpa dig

Samtal kring sex och relationer

Hos oss jobbar människor som är experter på att vägleda kring situationer och problem kring sexualitet och sex.

Rådgivning kring relationer

Våra kuratorer ger stöd och rådgivning kring relationsproblem.

Könssjukdomar

Om du misstänker att du kan ha blivit smittad av en könssjukdom är det viktigt att så snart som möjligt testa dig.

Låt oss prata ännu mer om sex

Om Citymottagningen för Sexuell hälsa

Citymottagningen för sexuell hälsa är en specialistklinik som drivs av Mama Mia. Till oss är du välkommen oavsett kön, könsidentitet och sexuell identitet. Vårt fokus ligger på att hjälpa människor med provtagning och undersökning för sexuellt överförbara infektioner, preventivmedelsrådgivning samt rådgivning och stöd vid sexuella svårigheter eller sexuellt relaterade frågeställningar. Vi har även drop-in, måndag och tisdag 16.30-18.30, torsdag och fredag 08.00-09.00.