Bankeryd Folktandvård

Bankeryd, Jönköping

Folktandvården erbjuder tandvård till barn och vuxna i alla åldersgrupper. Allmäntandvårdsklinikerna arbetar med såväl förebyggande som behandlande tandvård. På specialisttandvårdsavdelningarna vid Odontologiska Institutionen behandlas patienter med remiss från tandläkare, läkare och andra vårdgivare.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 010 - 242 38 50