Odinsgatan 10, Göteborg

Nybesök IVF

per person

Fertilitetsutredning

Frikort gäller. Patientavgifter enligt Västra Götalandsregionen

Välkommen till vår klinik i Göteborg!

Nordic IVF är Nordens ledande privata IVF-klinik inom forskning och behandlingsmöjligheter kopplade till fertilitet och barnlöshet inklusive nya metoder som till exempel äggcellsfrysning. Här utreds och behandlas barnlöshet. Här erbjuds även privatfinansierad vård och det finns även avtal med Västra Götalandsregionen där frikort gäller.

På Nordic IVF Göteborg är de väldigt måna om att ge patienterna bästa möjliga bemötande och behandling genom kunskap, engagemang och patientfokus. Deras team av doktorer har mycket lång erfarenhet av både IVF och generell gynekologi.

Få hjälp med IVF i Göteborg

Här kan du få hjälp med att boka tid för nybesök gällande IVF-behandling (In Vitro Fertilisering) samt att frysa ned ägg eller spermier.

Varmt välkommen att boka tid på Nordic IVF Göteborg, redan idag!

Informationen uppdaterades 08:10 - 18 apr, 2024

25 apr, 2024

Är så tacksam för hur bra allt gått. Haft en sköterska som följt mig från start som varit guld (Johanna) - jättevänlig och varm, empatisk och proffsig. Också väldigt bra läkare som alla varit proffsiga, tagit sig tid och så snälla i en situation som är lite känslig. Kan varmt rekommendera Nordic IVF för alla som funderar. Kändes också helt självklart att jag skulle få den smärtlindring jag önskade, inget antagande att det ska man klara, vilket var skönt.

25 apr, 2024

Riktigt trevlig personal och bra bemötande. Även väldigt kunniga!

19 apr, 2024

Underbar personal som skapar trygghet. Ger ett lugn och många skratt. Jättenöjd!

5 mar, 2024

Fantastiskt på alla sätt och vis. Bra bemötande och mysigt i lokalerna. Jättebra och kompetent personal med hög förståelse för situationer.

21 feb, 2024

Lunchstängt 12:00-13:00