Täby Centrum, Stora Marknadsvägen 15, Täby

Naprapatbehandling

Välkommen till Naprapatgruppen Täby Centrum - din naprapat i Täby!

Vi är ett team av naprapater med bred kompetens inom muskel- och ledproblem. Du är välkommen till oss vid akut smärta, långvariga besvär eller idrottsskador. Vi tar hand om åkommor som till exempel nackspärr, axelbesvär, tennis/golf-armbåge, smärta i ländryggen, hopparknä och hälsporre (se vår hemsida för mer detaljer). Vi har också tillgång till avancerad utrustning som diagnostiskt ultraljud, stötvågsbehandling och laserterapi vid behov. Kliniken är centralt placerad mitt i Täby Centrum med gratis parkering och utmärkt tillgänglighet. För att komplettera vår vård har vi även duktiga massörer, samtalsterapeut och coach tillgängliga för att stödja ditt välbefinnande och rehabilitering.

Brett utbud hos Naprapatgruppen Täby Centrum

Hos naprapaterna och massörerna på Naprapatgruppen Täby Centrum kan du boka någon av följande behandlingar:

• Naprapatbehandling

• Diagnostisk ultraljud

• Stötvågsbehandling

• Laserbehandling

• Rehabträning

• Samtalsterapi

• Coaching

• Massage.

Kliniken har även tillgång till ett eget gym för rehabilitering.

Så hittar du till kliniken

Det är enkelt att hitta till kliniken, som ligger mitt i Täby Centrum. Kliniken ligger mittemot Willys och vid samma ingång som dansskolan Sway. Ta hiss eller trappa till plan 2 och gå till höger. Åker du med bil kan du stå gratis med bil i 2 timmar på Täby Centrums parkeringar. Norra parkeringen är den som ligger närmast Naprapatgruppen Täby Centrum.

Boka en tid hos Naprapatgruppen Täby Centrum redan idag!

Informationen uppdaterades 16:11 - 6 feb, 2024

Stian Ljosåk