Zenkerts Naprapati

Zenkerts Naprapati

Norra Agnegatan 34, Stockholm

Välkommen till Zenkerts Naprapati - din naprapat i Stockholm!

Zenkerts Naprapati hittar du på Norra Agnegatan 34 i Stockholm. Här träffar du kunniga naprapaten Philip Zenkert som hjälper dig med alla tänkbara besvär från muskler och leder.

Naprapat Philip Zenkert

Zenkerts Naprapati i Stockholm drivs av Philip Zenkert, som är specialist i kronisk och akut smärta orsakad av rörelseapparaten. På Zenkerts Naprapati ser man helheten i patienten och deras problem och arbetar för att patienten ska komma tillbaka till ett funktionellt liv.

Philip Zenkert på Zenkerts Naprapati arbetar med olika metoder, bland annat manipulation, mobilisering, massage, stretching, triggerpunktsbehandling och akupunktur, och anpassar alltid behandlingen efter just dina behov. Hos Zenkerts Naprapat kan du få behandling för besvär från muskler och leder, som till exempel:

• Ont i knät
  • Ont i ryggen
  • Diskbråck
  • Tennisarmbåge.

Hitta till Zenkerts Naprapati

Zenkerts Naprapati ligger på Norra Agnegatan 34, centralt på Kungsholmen i Stockholm. Kliniken ligger cirka 200 meter från Rådhuset, så det går bra att åka både buss eller tunnelbana till Zenkerts Naprapati.

Mejl till Zenkerts Naprapati: info@zenkertsnaprapati.se

Varmt välkommen att boka tid hos Zenkerts Naprapati redan idag!

Informationen uppdaterades 14:31 - 3 jul, 2023

Philip Zenkert

19 aug, 2023

Inlyssnande, noggrann, duktig, rekommenderar med högsta betyg.

7 jul, 2023

Jag har en aktiv träningslivstil men har haft det struligt med mitt knä på sistone. Särskilt nu under sommaren när det generellt är svårt att hitta tider så löste Philip det snabbt och smidigt. Flexibel, informativ och lyhörd. Känner att jag är i goda händer för att kunna återgå till träningen så småningom!

5 jul, 2023

Jag blev glatt överraskad av mitt besök! Jag gick hit för att jag kände mig stel i ryggen och nu känns det som att jag har fått en helt ny rygg! Jag fick en klar bild av vad orsaken till mina ryggproblem var samt vad jag bör tänka på för att undvika den stelheten framöver. Kommer definitivt komma tillbaka framöver

3 jul, 2023

Jag är otroligt nöjd med bemötandet jag fick. Jag fick bra hjälp och tydlig info om vad naprapaten gjorde/varför han gjorde det. Jag fick hjälp med att förstå problemet och hur jag på egen hand kan jobba för att motverka framtida problem!

3 jul, 2023

Kände mig stel i kroppen hela veckan och var orolig att det skulle sätta käppar i hjulen för mig inför en golftävling jag skulle på under helgen. Philip utförde en klockren behandling som gjorde att bland annat min stela nacke kändes så mycket bättre!

070090#### Visa nummer