Algatan 71, Trelleborg

Akut tandvård - för dig över 23 år

Du får ett kostnadsförslag.
Inga lediga tider den närmaste månaden

Smile Trelleborg - din tandläkare i Trelleborg

Tandvårdskliniken Smile Trelleborg ligger på bra läge inne i Trelleborg på Algatan vid Gamla Torg. Du får ett vänligt bemötande som sällskapas av professionalism. Vår erfarna och kunniga personal består av både tandläkare, tandhygienister, tandsköterskor och även specialister inom odontologi, käkkirurgi och tandreglering. Om vi inte skulle kunna lösa ditt problem kan vi utan problem rekommendera dig vidare till vårt nätverk av specialister i Malmö. Vi välkomnar dessutom både barn och unga, vilket innebär att hela familjen kan gå till samma tandläkare. Tandvård är gratis upp till 23 år och därefter kan du få ett allmänt tandvårdsbidrag som regleras av din ålder. Hos oss bokar du snabbt och smidigt utan långa kötider.

Vi på Smile Trelleborg erbjuder

• Tandläkarundersökning
  • Tandstensborttagning
  • Akut tandvård
  • Tandblekning
  • Tandhygienistbehandling
  • Tandställning Invisalign

Vi gör både insatser för din allmänna tandhälsa och hjälper till vid akuta besvär. Dessutom erbjuder vi tandreglering med tandställningen Invisalign.

Vi erbjuder akut tandvård i Trelleborg

Vi erbjuder tider snabbt så att du inte behöver köa länge för att slippa smärtor och besvär.

Du kan känna dig trygg hos Smile Trelleborg

Vi vill att tandläkarbesöket ska vara smidigt och tryggt och därför strävar vi efter att vara lyhörda för alla våra patienter.

Hitta till oss på Smile Trelleborg

Smile ligger i utkanten av Trelleborgs centrum i närheten av E4:an från vilken du enkelt kan anlända med bil. Patienter som anländer bilvägen norrifrån kör ner längs väg 108. Färjeläget ligger precis runt hörnet vilket gör att detta område är en nod för just biltrafik. Dessutom är tågstationen bara en kort promenad därifrån så att besökare kan resa från både Malmö och närliggande samhällen som Östra Grevie och Västra Ingelstad. Vid stationen avgår ett flertal stadsbussar. Regionbussar stannar i närheten av tandläkarkliniken på Trelleborg Ehrenbuschsgatan.

Välkommen att boka en tid hos Smile Trelleborg i Trelleborg!

Informationen uppdaterades 13:08 - 20 mar, 2024

0410-10# ## Visa nummer