Tandrengöring - för dig över 23 år

Algatan 71, Trelleborg

Öppet idag till 19:00

Smile Trelleborg

Akut tandvård - för dig över 23 år

Du får ett kostnadsförslag.

Besök en tandhygienist hos oss på Smile Trelleborg i Trelleborg för att rengöra dina tänder grundligt och få tips och råd för din munhälsa! Observera att du bara kan boka denna behandling om du är över 23 år.

Vad gör en tandhygienist?

Det viktigaste en tandhygienist gör är att förebygga problem med din munhälsa. När du bokar en tandhygienistbehandling hos oss får du en noggrann rengöring av dina tänder, där vi tar bort beläggningar och tandsten. Vår tandhygienist kontrollerar dina tänder, ditt tandkött, och putsar rent tänderna.

Om du upplever problem såsom blödande tandkött, muntorrhet eller tandsten så kan vår tandhygienist även hjälpa dig och ge dig råd i hur du ska ta hand om din munhälsa.

Välkommen att boka en tandhygienistbehandling hos Smile Trelleborg!

Inga lediga tider den närmaste månaden

Välkommen till Smile Trelleborg!

Smile Trelleborg ligger centralt inne i Trelleborg på Algatan vid Gamla Torg. Vår erfarna och kunniga personal består av både tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor som ser till att tandläkarbesöket blir smidigt och tryggt.

Vi på Smile Trelleborg erbjuder

• Tandhygienistbehandling

• Tandimplantat

• Tandreglering med Invisalign

• Barn- och ungdomstandvård

Är du i behov av specialisttandvård har vi specialisttandläkare inom tandreglering på plats. Om dina besvär kräver annan avancerad tandvård kan vi utan problem rekommendera dig vidare till våra specialister i Malmö.

Vi erbjuder akut tandvård i Trelleborg

Vi erbjuder tider snabbt så att du inte behöver vänta länge för att slippa smärtor och besvär.

Smile Trelleborg erbjuder tandvård för barn och ungdomar

Vi välkomnar dessutom både barn och unga, vilket innebär att hela familjen kan gå till samma tandläkare. Tandvård är gratis upp till 23 år och därefter kan du få ett allmänt tandvårdsbidrag som regleras av din ålder. Hos oss bokar du snabbt och smidigt utan långa kötider. Behöver du hjälp att lista ditt barn hos oss är du varmt välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig med det samt att hitta en passande tid för besöket.

Hitta till oss på Smile Trelleborg

Smile ligger i utkanten av Trelleborgs centrum i närheten av E4:an från vilken du enkelt kan anlända med bil. Patienter som anländer bilvägen norrifrån kör ner längs väg 108. Tågstationen ligger bara en kort promenad från kliniken så att besökare kan resa från både Malmö och närliggande samhällen som Östra Grevie och Västra Ingelstad. Vid stationen avgår ett flertal stadsbussar. Regionbussar stannar i närheten av tandläkarkliniken på Trelleborg Ehrenbuschsgatan.

Välkommen att boka en tid hos Smile Trelleborg!

Informationen uppdaterades 10:05 - 13 jun, 2024

Omdömen från patienter