Köpmansgatan 3, Vänersborg

Smile Vänersborg

Inga lediga tider den närmaste månaden

Smile - din tandläkare i Vänersborg!

Vår tandläkarklinik ligger på Köpmansgränd 3 och är enkel att hitta till i markplan. Invid finns både bibliotek och frisör. Du finner lugnet i trivsamma och fräscha lokaler och möter våra engagerade medarbetare. Vi har både tandläkare, tandhygienist, tandsköterskor och en specialisttandläkare i parodontologi på plats. Barn och ungdomar upp till 23 års ålder har fri tandvård men det finns också möjlighet att söka ersättning av Försäkringskassan för våra behandlingar.

Utbudet hos oss på Smile Vänersborg är följande:

• Tandblekning
  • Tandstensborttagning
  • Tandhygienistbehandling
  • Tandläkarundersökning
  • Tandställning Invisalign
  • Akut tandvård

Det finns också möjlighet att konsultera vår specialisttandläkare inom tandlossningssjukdomar, en så kallad paradontolog.

Vi erbjuder akut tandvård i Vänersborg

Behöver du akut tandvård? Tveka inte att kontakta oss då vi snabbt kan erbjuda dig en tid vid tandvärk eller andra besvär.

Det är enkelt att hitta till Smile i Vänersborg

Smile på Köpmansgränd ligger i de nordvästra delarna av Vänersborg, men det är enkelt att exempelvis köra dit via Edsvägen eller Östra Vägen. Det finns en stor parkering precis i närheten så att du säkert får tag på en ledig parkeringsplats. För de som föredrar att ta bussen ligger Vänersborgtorget precis i närheten där ett flertal bussar stannar. Därifrån är det bara en kort promenad.

Välkommen att boka en tid hos Smile i Vänersborg!

Informationen uppdaterades 14:55 - 21 mar, 2024

Tisdag - Torsdag:07:00 - 19:00