Stortorget 7, Örebro

Akut tandvård - för dig över 23 år

Du får ett kostnadsförslag

Välkommen till Smile Örebro Stortorget!

Du hittar tandläkarkliniken på Stortorget mitt i centrala Örebro bara ett stenkast från Örebro Slott och Svartån. Du välkomnas av en en varm interiör med mycket rymd och ljusinsläpp. Du kan boka tid hos tandläkare, tandsköterska och kan även få specialisttandvård. Personalen strävar efter att ge dig ett personligt bemötande så att du ska känna dig trygg och bekväm. Tandläkaren kan guida dig kring själva betalningen och se om du är berättigad till tandvårdsbidrag via Försäkringskassan. Den gäller för alla över 23 år.

Vi på Smile Örebro Stortorget erbjuder:

• Allmäntandvård
  • Specialisttandvård
  • Tandhygienist
  • Akut tandvård
  • Tandblekning
  • Tandstensborttagning

Vi erbjuder akut tandvård i Örebro

Ibland är olyckan framme och därför är vi glada över att kunna erbjuda akuttider om du till exempel slagit ut en tand. Många söker också upp tandläkaren akut vid tandvärk och problem med tandköttet.

Vi på Smile Örebro Stortorget erbjuder det senaste inom tandvård

I våra lokaler finns den allra modernaste utrustningen att finna.

Det är enkelt att hitta till Smile Örebro Stortorget

Stortorget är enkelt att hitta till då det är en viktig nod i Örebro. Om du hoppar av tåget vid Södra Station så kan du promenera längs den vackra Svartån för att komma till tandläkarkliniken. Det ligger också en busshållplats på andra sidan ån sett från vårt håll. Därifrån avgår ett flertal bussar, vilket är perfekt för dig som föredrar kollektivtrafiken. Q-park erbjuder parkering nära kliniken i anslutning till torget. Det finns också parkeringsmöjligheter i parkeringshuset i gallerian Kompassen.

Välkommen att boka en tid hos Smile Örebro Stortorget

Informationen uppdaterades 13:48 - 21 mar, 2024

13 nov, 2023

Får man Anna och Elin så kan man bara ge 100 st stjärnor. Är så nöjd med min nya tand från att vara sjukt rädd för tandläkare till att bara känna ett lugn för tandläkaren är värt så mycket ni är bara bäst.

11 aug, 2023

Jag kom till Smile med stor tandläkarrädsla och en tand kort efter över 20 års uppehåll från tandläkarbesök. Det är svårt att vara rädd när man får Anna som tandläkare. Hon är proffsig, positiv och väldigt, väldigt bra på sitt jobb. Jag fick min nya tand , allra bästa bemötande och behandling och är nu ett leende rikare och betydligt mindre rädd för att undersöka mina tänder.

3 feb, 2023

Fick snabb hjälp på nöden, gick lätt och smidig att boka tid

3 jan, 2023

Mycket bra tandvård!