Filter
Lediga tider

Ortoped i Mora

På vården.se kan du jämföra 2 Ortopeder i Mora. Boka tid på den mottagning som passar dina behov bäst Läs mer.
8 mottagningar i närheten av Mora
Medicheck
Digital vårdgivare

Joint Academy
Digital vårdgivare

4.1 (5)

Inga tillgängliga tjänster att boka online

Vad har ortopeder i Mora för snittbetyg?

I Mora ligger snittbetyget för ortopeder på 5, vilket är bättre än i resten av landet. Vad tycker du om din ortoped? Lämna gärna ett omdöme! Det tar bara några få sekunder. Genom att lämna ett omdöme hjälper du andra patienter att hitta rätt vård och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vårdgivare och ortopeder i Mora.

Vilken ortoped är bäst i Mora?

Att välja vilken ortoped i Mora du ska gå till är inte alltid ett självklart beslut. Det är viktigt att du känner dig trygg med den vårdgivare du väljer. Därför hjälper vi dig jämföra ortopeder baserat på vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen på Vården.se

De ortopeder med bästa snittbetyg i Mora på Vården.se är:

Så tycker patienter om ortopeder i Mora

• Stort tack för ert fantastiska jobb och för att ni tog så bra hand om mig efter min höftledsoperation. Alla jag kom i kontakt med var både uppmuntrande, kunniga och trevliga, trots att det var mycket att göra för er.

– Jonathan C. Ortopedi Mora, Avdelning 41 Ortopedi Mora

• Toppklassig vård

– Inger S. Ortopedi Mora, Avdelning 41 Ortopedi Mora

• Tack för den underbara vård och omsorg jag fått efter en höftfraktur av en fallolycka I Idre .Personalen var helt fantastisk och folk här i Skåne är fulla av beundra för det arbete som utförts.

– BIRGITTA SUNDSTRÖM Ortopedi Mora, Avdelning 41 Ortopedi Mora

• genomgick ett knäledsbyte på mora lasarett 180109 operationen utfördes av läkaren kurt falk,en mycket skicklig ortoped.fick åka hem på fredag vill även berömma alla trevliga sjuksköterskor på avd41 ett speciellt tack till sköterskorna susanne och annelie som var fantastiska människor att jobba dom var överallt samtidigt vi på rummet kallade dom för duracellkaniner Tack för en mycket vård!

– Inge Ortopedi Mora, Avdelning 41 Ortopedi Mora

• Tack till den fantastiskt trevliga personalen som tog hand om mig den 23/24 mars när jag brutit foten.

– Monica Ortopedi Mora, Avdelning 41 Ortopedi Mora

Vilka ortopeder i Mora har öppet på kvällar och helger?

Om du behöver hjälp på kvällen eller helgen kan du vända dig till någon av dessa ortopeder:

Vad gör en ortoped?

En ortoped är en legitimerad läkare som är specialist inom ortopedisk kirurgi. Ortopeden kan ställa diagnos och behandla olika sjukdomar och besvär i rörelseapparaten, det vill säga skelett, muskler eller leder.

Det kan en ortoped hjälpa till med

Ortopedens främsta uppgift är att hjälpa personer som har en sjukdom eller ett besvär i någon del av rörelseapparaten. De flesta tillstånd som orsakar smärta eller besvär i kroppens leder, muskler eller skelett kan behandlas av en allmänläkare eller fysioterapeut.

Om du besökt vårdcentral eller fysioterapeut och det inte hjälpt, kan du behöva besöka en ortoped för diagnos och behandling. Ortopeden kan bland annat hjälpa till med:

• artros
  • karpaltunnelsyndrom
  • frozen shoulder
  • besvär i handleder.

Boka tid hos en ortoped

Det finns olika sätt för att boka tid hos en ortoped. Du kan antingen få en remiss från din vårdcentral till en ortopedmottagning, som sedan bokar in dig för ett första besök, eller skicka in en egenremiss. Det betyder att du skickar in en beskrivning av dina symtom till en en ortopedmottagning, som sedan gör en bedömning.

Du kan även boka en tid på egen hand hos en helt privat vårdgivare. Då behöver du ingen remiss, utan kan boka tid direkt hos mottagningen som du vill gå till. På Vården.se kan du själv jämföra, söka och boka en tid hos en ortoped som passar dig!