Filter
Lediga tider

Neurologisk rehabiliteringsverksamhet i Vasastaden

På vården.se kan du jämföra 1 Neurologiska rehabiliteringsverksamheter i Vasastaden. Boka tid på den mottagning som passar dina behov bäst Läs mer.
8 mottagningar i närheten av Vasastaden

Inga tillgängliga tjänster att boka online

Vad har neurologiska rehabiliteringsverksamheter i Vasastaden för snittbetyg?

I Vasastaden ligger snittbetyget för neurologiska rehabiliteringsverksamheter på 4.88, vilket är bättre än i resten av landet. Vad tycker du om din neurologisk rehabiliteringsverksamhet? Lämna gärna ett omdöme! Det tar bara några få sekunder. Genom att lämna ett omdöme hjälper du andra patienter att hitta rätt vård och bidrar till större transparens och öppenhet kring olika vårdgivare och neurologiska rehabiliteringsverksamheter i Vasastaden.

Vilken neurologisk rehabiliteringsverksamhet är bäst i Vasastaden?

Att välja vilken neurologisk rehabiliteringsverksamhet i Vasastaden du ska gå till är inte alltid ett självklart beslut. Det är viktigt att du känner dig trygg med den vårdgivare du väljer. Därför hjälper vi dig jämföra neurologiska rehabiliteringsverksamheter baserat på vad deras patienter faktiskt tycker.

Snittbetyg enligt patientomdömen på Vården.se

De neurologiska rehabiliteringsverksamheter med bästa snittbetyg i Vasastaden på Vården.se är:

• Rehdo (4.88 av 5 - baserat på 32 omdömen)

Så tycker patienter om neurologiska rehabiliteringsverksamheter i Vasastaden

• Patrik är en duktig läkare med många års erfarenhet, han är mycket noggrann och lätt att få tag i Kan det varmaste rekommendera Patrik

– Malin L. Rehdo

• Alltid lätt att komma i kontakt med. Alltid lätt att få tid inom kort. Proffsigt och vänligt bemötande. Högkvalitativ vård av någon som verkligen förstår migrän och vill hjälpa. Hjälpen jag fått på Rehdo har på riktigt förändrat mitt liv till det bättre.

– Louise A. Rehdo

• På grund av hyperhidros har jag sökt mig till Susanne och det ångrar jag inte! Fantastika resultat men framförallt en otroligt fin och personlig service! Rekommenderas starkt!

– Marcus E. Rehdo

• På grund av hyperhidros har jag tidigare behövt åka utomlands men nu har jag hittat Susanne och Patrik hemma i Göteborg och jag är supernöjd med behandlingen hos dem.

– Ingegerd M. Rehdo

• Får behandling för hyperhidros i ansikte och hårbotten. Har helt förändrat min livskvalitet! Patrik på Rehdo är kunnig, noggrann och gör att jag känner mig helt trygg med ett ingrepp som tidigare var helt otänkbart för min del.

– Jessica E. Rehdo

Vilka neurologiska rehabiliteringsverksamheter i Vasastaden har öppet på kvällar och helger?

Idag finns det inga neurologiska rehabiliteringsverksamheter i Vasastaden som har öppet på kvällar eller helger. Om du vill nå en neurologisk rehabiliteringsverksamhet på kvällen eller på helgen kan du prova att utöka din sökning på Vården.se.

Vad är en neurologisk rehabiliteringsverksamhet?

En neurologisk rehabiliteringsverksamhet är en specialiserad verksamhet som fokuserar på rehabilitering och behandling av personer som har drabbats av neurologiska sjukdomar, eller skador på nervsystemet. Verksamheten syftar till att hjälpa personer att återvinna eller förbättra sina fysiska, kognitiva och psykiska funktioner samt att främja sin livskvalitet och självständighet.

Vad kan man få hjälp med på en neurologisk rehabiliteringsverksamhet?

På en neurologisk rehabiliteringsverksamhet kan man få hjälp med rehabilitering och träning för att återställa eller förbättra motoriska färdigheter såsom gång, balans och finmotorik. Man kan också få hjälp med att förbättra eller återfå tal och språkfärdigheter efter exempelvis en stroke. Kognitiv rehabilitering erbjuds ofta, för att förbättra minne, uppmärksamhet, problemlösningsförmåga och andra kognitiva funktioner. Psykologisk och emotionell support kan också vara en viktig del av rehabiliteringen, då neurologiska sjukdomar ofta påverkar människors psykiska välbefinnande och kan leda till oro, depression och ångest. En neurologisk rehabiliteringsverksamhet kan också erbjuda bedömning av hjälpmedel som kan underlätta vardagsaktiviteter och öka självständighet.