1/4

karta knapp bakgrund

Mangårdsgatan 55, Helsingborg

Öppet måndag från 08:00

Mama Mia Gustavslund Barnmorskemottagning och BVC

Har du precis fått veta att du är gravid? Då är det dags att välja vilken barnmorskemottagning du vill gå till under graviditeten. Vi på Mama Mia Gustavslund kan hjälpa dig genom hela din graviditet!

Vilken vecka sker inskrivningen?

Du kan kontakta en barnmorskemottagning för inskrivning så fort du har fått veta att du är gravid. Vi börjar med att boka in ett inskrivningssamtal, och detta brukar ske ganska tidigt under graviditeten. Då får du information om hälsa och livsstil, till exempel hur alkohol, rökning, droger och vissa läkemedel kan påverka fostret. Vi ger dig också mer information om fosterdiagnostik.

Alla gravida är välkomna till barnmorskemottagningen och besöken är frivilliga.

Därför ska du välja Mama Mia Gustavslund

Vi på Mama Mia finns här för dig, oavsett var du befinner dig i livet. Hos oss får du träffa personal med lång yrkeserfarenhet och specialistkompetens. Vi vet att varje familj är unik och anpassar därför vården efter just era behov. Vi har vårdavtal med Region Skåne.

Varmt välkommen att boka inskrivningssamtal hos Mama Mia Gustavslund redan idag!

NIPT

Pris från: 5000 kr

Välkommen till Mama Mia Gustavslund - Barnmorskemottagning och BVC!

Vi är en del av Centrumläkarna, och du hittar oss på Mangårdsgatan 55 i Helsingborg. Hos oss får du träffa kompetent och engagerad personal, som har lång erfarenhet. Vi erbjuder till exempel:

• graviditetskontroller

• barnhälsovård

• preventivmedelsrådgivning

• naturlig familjeplanering

• cellprovtagning

• amningshjälp

• graviditetstest

• test för könssjukdomar

Vi på Mama Mia Gustavslund samarbetar med Mama Mia Väla Helsingborg för ultraljudsundersökningar, skulle du vara i behov av att boka in ett ultraljud? Vänligen kontakta Mama Mia Väla Helsingborg. Mama Mia Gustavslund har vårdavtal med Region Skåne.

Mama Mias värdegrund

För oss är det viktigt att se, bemöta och bekräfta alla våra kunder och samarbetspartners genom ett respektfullt och informativt förhållningssätt och med högsta servicefaktor. Våra värdeord är: kompetent, engagerad, empatisk.

Mama Mia finns på flera orter i Skåne

Mama Mia är Skandinaviens största privata kvinno- och barnhälsomottagning, och i Skåne har vi mottagningar på flera orter:

• Malmö

• Helsingborg - Väla

• Helsingborg - Berga

• Helsingborg - Gustavslund

• Trelleborg

• Bjuv

• Örkelljunga

Vi anpassar vården efter era unika behov

Vi på Mama Mia Gustavslund vet att varje familj är unik, och vi anpassar därför vården efter hur just era behov ser ut. Vi följer er från graviditeten och genom barnets uppväxt. Med hög specialistkompetens och lång yrkeserfarenhet kan vi se till att ni får den hjälp ni behöver.

Varmt välkommen till oss på Mama Mia Gustavslund i Helsingborg!

Informationen uppdaterades 09:18 - 14 jun, 2024

24 okt, 2022

17 okt, 2022

Vi är nöjda

15 maj, 2022

Varit nöjd med en i personalen på BVC, men fått väldigt dåligt bemötande av en annan tyvärr…….

8 feb, 2022

10 jan, 2022