1/4

karta knapp bakgrund

Mangårdsgatan 55, Helsingborg

Öppet måndag från 08:00

Mama Mia Gustavslund Barnmorskemottagning och BVC

Varmt välkommen till barnmorskorna hos Mama Mia Gustavslund! Här får du den hjälp du behöver av kompetent personal med lång yrkeserfarenhet.

På barnmorskemottagningen kan vi hjälpa dig med:

• Preventivmedelsrådgivning

• Graviditetstest

• Test för könssjukdomar

• Gynekologisk cellprovtagning

• Kontroller under graviditeten

Ultraljudsundersökningar genomförs på vår systermottagning Mama Mia Väla Helsingborg. Skulle du vara i behov av att boka in ett ultraljud? Vänligen kontakta Mama Mia Väla Helsingborg.

Gravid? Välkommen till oss på Mama Mia!

När du fått reda på att du är gravid är det dags att välja en barnmorskemottagning dit du ska gå under graviditeten. På Mama Mia Gustavslund möter vi er familj utifrån era behov och förstår att alla familjer ser olika ut. Alla prover och undersökningar görs på plats hos oss, och vi har tillgång till kunniga läkare. Det finns även psykolog och legitimerad psykiatriker knutna till mottagningen.

Föräldrautbildning hos Mama Mia Gustavslund

Som blivande föräldrar finns det många frågor, känslor och förväntningar, som skiljer sig mellan olika personer. Då kan det vara bra att gå en föräldrautbildning, för att få hjälp och vägledning. Mama Mia erbjuder bland annat föräldrautbildning inför förlossningen och föräldrarollen, och vi har Sveriges bredaste kursutbud.

Varmt välkommen att boka en tid hos oss på Mama Mia Gustavslund!

NIPT

Pris från: 5000 kr

Välkommen till Mama Mia Gustavslund - Barnmorskemottagning och BVC!

Vi är en del av Centrumläkarna, och du hittar oss på Mangårdsgatan 55 i Helsingborg. Hos oss får du träffa kompetent och engagerad personal, som har lång erfarenhet. Vi erbjuder till exempel:

• graviditetskontroller

• barnhälsovård

• preventivmedelsrådgivning

• naturlig familjeplanering

• cellprovtagning

• amningshjälp

• graviditetstest

• test för könssjukdomar

Vi på Mama Mia Gustavslund samarbetar med Mama Mia Väla Helsingborg för ultraljudsundersökningar, skulle du vara i behov av att boka in ett ultraljud? Vänligen kontakta Mama Mia Väla Helsingborg. Mama Mia Gustavslund har vårdavtal med Region Skåne.

Mama Mias värdegrund

För oss är det viktigt att se, bemöta och bekräfta alla våra kunder och samarbetspartners genom ett respektfullt och informativt förhållningssätt och med högsta servicefaktor. Våra värdeord är: kompetent, engagerad, empatisk.

Mama Mia finns på flera orter i Skåne

Mama Mia är Skandinaviens största privata kvinno- och barnhälsomottagning, och i Skåne har vi mottagningar på flera orter:

• Malmö

• Helsingborg - Väla

• Helsingborg - Berga

• Helsingborg - Gustavslund

• Trelleborg

• Bjuv

• Örkelljunga

Vi anpassar vården efter era unika behov

Vi på Mama Mia Gustavslund vet att varje familj är unik, och vi anpassar därför vården efter hur just era behov ser ut. Vi följer er från graviditeten och genom barnets uppväxt. Med hög specialistkompetens och lång yrkeserfarenhet kan vi se till att ni får den hjälp ni behöver.

Varmt välkommen till oss på Mama Mia Gustavslund i Helsingborg!

Informationen uppdaterades 09:18 - 14 jun, 2024

24 okt, 2022

17 okt, 2022

Vi är nöjda

15 maj, 2022

Varit nöjd med en i personalen på BVC, men fått väldigt dåligt bemötande av en annan tyvärr…….

8 feb, 2022

10 jan, 2022