Estetikum

Besök hos läkare

Borttagning av vårtor

Borttagning av leverfläckar

Välkommen till Estetikum!

Vi är en heltäckande plastikkirurgisk klinik som grundades 2008 och är störst i Sverige inom fettsugning (Smartlipo). Vi implementerade fettsugning i lokalbedövning (Smartlipo) i Sverige under tidig 2000-tal och har utfört tusentals ingrepp sedan dess. Vår strävan är Sveriges nöjdaste patienter. Estetikum är även en av landets ledande kliniker vad gäller behandling av Lipödem och Lymfödem. Vi erbjuder alla typer av fettsugning och behandlingar för Lipödem.

Vi finns i Djursholm, en kort bilfärd från Stockholm City, i Danderyds kommun.

Det här kan vi på Estetikum hjälpa dig med

Hos oss hittar du ett heltäckande utbud av behandlingar inom fettsugning, från alla fettsugningstekniker till allt inom plastikkirurgi. Vi erbjuder bland annat:

• Fettsugning

• Smartlipo

• Fettsugning vid lipödem

• Fettsugning vid lymfödem

• Bukplastik

• Gynekomasti (Fettsugning av bröst för män)

• BodyTite

• BodyJet

Träffa hudläkare i Djursholm hos oss på Estetikum

Hos Estetikum kan du träffa en hudläkare för bedömning och behandling av olika hudåkommor och besvär, som till exempel hudförändringar och akne.

Du kan känna dig trygg hos oss

På Estetikum får du alltid träffa kunnig och kompetent personal, och vi sätter naturligtvis din säkerhet först. Hos oss kan du känna dig trygg med den behandling du får och vi lyssnar och vägleder dig till resultat som du kan känna dig nöjd med. Vi innehar självklart fullständig patientskadeförsäkring och följer med Dig hela vägen från konsultation till slutbedömning efter genomförd fettsugning.

Varmt välkommen till oss på Estetikum i Djursholm!

Informationen uppdaterades 08:04 - 15 feb, 2024

7 apr, 2024

Träffat Dr Vilyam angående min dubbelhaka. Utförde smartlipo samt skintightener. Smart val av utförare. Längst erfarenhet i Sverige. Snabb, proffsigt och smärtfritt! Känns tryggt att de är även lättillgängliga och tillmötesgående om det skulle inträffa något. Just nu ska jag läkas och ser verkligen fram emot resultatet. Har redan haft 2 av mina egna kunder skickade hit som är grymt nöjda över resultatet (en man och en kvinna). Jag kommer rekommendera många och jag är en riktig petig sjuksköterska som gjort ordentlig research innan. På återseende 🌺 Mvh Rebecka från MeraMig

5 apr, 2024

29 feb, 2024

Otroligt kompetenta och duktiga. har varit runt på många kliniker inför min fettsugning men fastnade direkt för Estetikum. Insåg direkt att kliniken har längst erfarenhet i Sverige inom fettsugning och riskerna är betydligt mindre med Smartlipo i lokalbedövning jämfört med traditionell fettsugning. Är supernöjd med bemötandet, servicen, omhändertagandet och resultatet. Rekommenderar denna klinik varmt.

20 jan, 2024

Dr vilyam tillsammans med personal,Martina (klinikchef) är helt fantastiska.Han utförde min fettsugning och skin tightning med bravur! Under tiden får man lyssna på musik och vi pratar om allt möjligt som gör att oron minskar. Under tiden får jag som patient information om vad dr vilyam gör. Bra och tydlig info efter behandlingen hur man ska sköta korsetten och inga läkemedel. Ett stort plus att man får ett litet medicin kit hem för att inte akut leta efter ett apotek. Efter min behandlingen fick jag låg blodtryck ( har det annars)Martina och dr vilyam tog väl hand om mig med vila och god fika

25 dec, 2023

Fantastiskt fint bemötande och supernöjd med både LPG och behandling av hudförändringar på ett proffsigt och seriöst sätt.

Lördag - Söndag:09:00 - 17:00