Novo Dental

Landsvägen 79, Sundbyberg

Novo Dental

Varmt välkommen till Novo Dental i Sundbyberg!

På Landsvägen 79 i Sundbyberg hittar du vår toppmoderna klinik! Vi erbjuder både högklassig tandvård och skönhetsbehandlingar. Novo Dental är utrustade med modern utrustning och teknik och vi som jobbar här vidareutbildar oss kontinuerligt - allt för att du ska känna dig trygg hos oss och få ett proffsigt resultat. Novo Dental är anslutna till Försäkringskassan.

Novo Dental - en modern tandläkarklinik

Vårt mottagning erbjuder professionell och individuellt anpassad tandvård med fokus på att du som patient ska känna dig nöjd och trygg. Vi erbjuder toppkvalitativ tandvård till konkurrenskraftiga priser. Vårt tandvårdsteam av tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor ger dig ett professionellt bemötande och fokuserar på dina behov och förutsättningar.

Detta erbjuder vi på Novo Dental

Hos oss har du möjlighet att boka tid för både vanlig tandvård och estetisk tandvård, till exempel:

• Akut tandvård
  • Invisalign - osynlig tandställning
  • Bettskena
  • Snarkskena

Aktuella erbjudanden hos Novo Dental

Just nu har vi flera erbjudanden för dig som är ny patient hos oss på Novo Dental:

• Tandläkarundersökning: 199 kr.
  • Konsultation för implantat inklusive panoramaröntgen: 300 kr.
  • Invisalign (osynlig tandställning): Kostnadsfri konsultation och 15% rabatt på behandlingen.

Du kan läsa mer om våra aktuella erbjudanden och priser på vår hemsida.

Du hittar vår klinik på Landsvägen 79, vid Bällsta bron i Sundbyberg. Varmt välkommen att boka tid hos Novo Dental redan idag!

Informationen uppdaterades 13:57 - 19 apr, 2023

20 jul, 2022

Imponerad som ny patient

20 maj, 2021

4 maj, 2021

Duktig och lugnande, kommer komma tillbaka.

20 mar, 2021

Mycket mycket mycket bra, professionell service, kunniga, ärliga. omtänksamma, trevliga, helt enkelt fantastisk.