Tandläkare Stefan Mälstad

Saltsjöbaden, Nacka

Varmt välkommen till Tandläkare Stefan Mälstad!

Vi erbjuder all form av tandvård i trivsamma lokaler mitt i Saltsjöbaden. Till oss är patienter välkomna som vill ha en personlig och lugn tandvård.

Stefan Mälstad tog tandläkarexamen 1995 och har drivit sin klinik i Saltsjöbaden i snart 15 år.

Vad vi kan hjälpa dig med

Tandläkare Stefan Mälstad erbjuder allmäntandvård till barn och vuxna, och kan bland annat hjälpa dig med:

• Regelbundna undersökningar
  • Förbyggande tandvård
  • Lagningar
  • Rotbehandlingar
  • Tanduttagningar
  • Bettskenor
  • Tandersättningar
  • Estetisk tandvård

Kontakta oss för att boka tid!

Informationen uppdaterades 09 maj 2017 av Vården.se

Vägbeskrivning

Saltsjöbanan till Solsidans station

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• Södertäljekirurgen Otroligt trevlig och kompetent dr. Inga väntetider. Rekommenderas! - Jenny
    • Sant Elias Klinik Alltid lätt att få tid. Mycket duktig och informativ. - Madeleine Smedberg Mrdjen
    • FertilitetPlus Marie är fantastisk. Professionell, engagerad och empatisk. Man får den hjälp som krävs utan krångel! - Tina
    • Engelbrekts Kiropraktorcenter Om du har problem med hälsporre o inte blivit bra med konventionell behandling är den stötvågsbehandling som kliniken ger mycket bra. - Kjell Karlsson
    • Närhälsan Strömstad rehabmottagning Underbar personal, proffsig, vänlig, peppande, leende, hjälpsam .......... - Kristina Johansson