StrÄket 3, 169 35 Solna

Öppet i morgon frĂ„n 07:00

Tandhygienistbehandling

Tandhygienisten tar bort tandsten, putsar och polerar.; Fluorbehandling vid behov.; Munhygieninstruktion och kontroll av tidigare behandling.; Ev. kan det behövas flera besök om det Àr rikligt med tandsten och djupa fickor i tandköttet.

Tandutdragning

Vanlig utdragning av en tand.; Alla moment ingÄr.;Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.

Bettskena

Tandimplantat

Tandblekning

Tandreglering (Invisalign)

Estetisk tandvÄrd

Pris efter konsultation

Varmt vÀlkommen till Artos Dental, en klinik för allmÀn tandvÄrd, tandhygienist, kosmetisk- och implantatbehandling.

VÄr tandvÄrdsfilosofi

VÄr filosofi Àr att förebygga större tandlÀkaringrepp. Vi vet att grundlig information om kost och instruktioner till bÀttre munhygien Àr nyckeln till en friskare mun. Vi har som mÄl att skapa en god tandhÀlsa för alla vÄra patienter oavsett bakgrund och tidigare insatser.

Vi Àr stolta över att erbjuda högkvalitativ behandling i en lugn, trygg och familjÀr miljö. All behandling utförs med material av absolut bÀsta kvalité.

NĂ€ra samarbete med skickliga specialister

VÄr klinik har mycket nÀra samarbete med specialister dit patienter kan remitteras vid behov.

VÄr fokus Àr att varje besök och undersökning/behandling ska vara en positiv erfarenhet.

Vi Àr vÀl medvetna att extra sjÀlvförtroende och sjÀlvkÀnsla kommer med det ultimata leendet.

Artos Dental Àr en privat mottagning som Àr medlem i TandlÀkarförbundet TEV (TandlÀkare Egen Verksamhet) samt medlem i PrivattandlÀkarnas förbund. Vi Àr Àven certifierade av Trygg Verksamhet.

Informationen uppdaterades 16:57 - 13 feb, 2024

Lisa Moayedi

Omdömen frÄn patienter

Baserat pÄ 32 omdömen

8 maj, 2024

BÀsta patientmottagandet och behandlingen, bÀsta teamet, som hanterar barn, unga och vuxna med respekt och varsamhet och kunskap

9 apr, 2024

Fick snabbt en akuttid och Àr sÄÄÄ tacksam för hjÀlpen.

31 maj, 2023

Mycket bra bemötande, fick en akuttid 40 minuter efter telefonsamtalet. Som tur Àr bor jag i nÀrheten. Inga problem att hinna.

29 maj, 2023

Mycket bra tandvÄrd. Högsta betyg. FlerÄrig kund till Artos Dental.

5 apr, 2023

MĂ„ndag - Fredag:07:00 - 15:00