1/2

Naprapat Doktorerna, Rönninge

Stationsvägen 3, Rönninge

Naprapat Doktorerna, Rönninge

Boka behandling

Naprapat Doktorernas klinik i Rönninge ligger 100 meter från Rönninge pendeltågsstation mitt i hjärtat av Rönninge. Kliniken var först i Sverige med att använda laserbehandling med LaserNeedle. Kliniken grundades 2015 och drivs under namnet Naprapat Doktorerna sedan 2017.

Naprapat Doktorerna är experter på rygg-, led- och muskelbesvär. Vår målsättning är att du ska slippa dina besvär och må bra.

Hos oss är det personliga omhändertagandet högt prioriterat. Vi hjälper dig hela vägen; från diagnos till behandling och förebyggande vård. Med vår samlade kunskap och långa erfarenhet som naprapater hjälps vi åt för att hitta rätt åtgärder för just dig.

Våra naprapatmottagningar

Vi har idag sju mottagningar i Stockholmsområdet:

Bromma
City
Farsta
Flemingsberg
Huddinge
Rönninge
Skärholmen

Varmt välkommen till Naprapat Doktorerna du också!

Du kan enkelt boka din tid online, genom att klicka på BOKA. Det går också bra att ringa oss, eller mejla till ronninge@naprapatdoktorerna.se

Informationen uppdaterades 16:07 - 22 feb, 2021

Boka behandling

Naprapatbehandling
hos Naprapat Doktorerna, Rönninge

En naprapatbehandling utförs för att du ska få hjälp med besvär som lett till ömma och/eller stela leder och muskler. En naprapat behandlar ...

Laserbehandling
hos Naprapat Doktorerna, Rönninge

Laserbehandling med LaserNeedle är helt smärtfri. Många gånger ger behandlingen en snabb smärtlindring. Det är väldigt ovanligt med ömmande ...

Frågor och svar

Fråga ställd 15:36 - 29 jan, 2020

Har fått ont i nacken strålar nedåt ryggen, något som ni tror ni kan åtgärda med massage tex?

Naprapat Doktorerna, Rönninge svarar:

Hej Lena! Tack för din förfrågan. Vi använder flera olika behandlingsmetoder och massage är en av dem. Men först behöver vi undersöka och se vad som orsakar dina besvär. Behandlingen syftar till att få bort smärtan och få igång rörligheten om den är nedsatt. Du är välkommen att höra av dig om du har fler frågor eller vill boka tid. Det går även bra att ringa, 08-53250090. Med vänlig hälsning, Viktoria Åkerblom Naprapat Doktorerna, Rönninge.

5 / 5

20 jan, 2021 Pia B. skrev:

Tack Belén för framgångsrik behandling med snabba resultat! När jag kom till dig hade jag svåra smärtor i axeln och mycket begränsad rörlighet i armen och redan efter tre behandlingar är axeln i princip bra. Din bedömning av lämplig behandlingsmix med laser, nålning och massage i kombination med träningsprogram visade sig vara effektiv. Att du ser hela människan och har ett personligt och trevligt bemötande uppskattar jag också mycket. Nu har jag hittat min nya naprapat och vet var jag kan få den bästa behandlingen.

9 dec, 2020 Therese F. skrev:

8 okt, 2020 Maria C. skrev:

Mycket lyhörd. Professionellt och varmt bemötande.

8 okt, 2020 Marcel K. skrev:

11 apr, 2019 A..i skrev:

Kunnig och inspirerande. Har fått igång mig att träna varje dag. Klar förbättring konstaterad.