Hantverkargatan 90, Stockholm

Diabetes

Allergi

Spirometri

Akuta infektioner

Välkommen till Allmänspecialisten Afshin Motamedi!

Jag håller till på Hantverkargatan 90 på Kungsholmen i Stockholm. Till mig kan du söka för alla sorters medicinska frågor och det finns inga krav på listning. Jag har avtal med Stockholms läns landsting vilket gör att du betalar gällande patientavgift och frikort gäller.

Vad kan en allmänläkare hjälpa mig med?

Hos mig kan jag hjälpa dig med utredning och behandling av allmänmedicinska sjukdomar - precis som på en vårdcentral. Vid behov kan jag remittera dig till specialist eller sjukhus.

Exempel på vad jag kan hjälpa till och behandla:

• Allergier

• 24-timmars blodtrycksmätning

• Luftvägssjukdomar

• Magbesvär och tarmsjukdomar

• Sömnproblem

Kontakta mig för att boka en tid!

Informationen uppdaterades 17:00 - 20 feb, 2024

Dr Afshin Motamedi

14 feb, 2024

Dr. Afshin är alltid glad, positivt och serviceinriktade

2 okt, 2023

20 sep, 2023

Fantastisk Dr som är omtänksam och oerhört kunnig. Så som man vill att en Dr ska vara ! Tar mig som patient på stort allvar och engagerad. Kunnig, lugn och vänligt bemötande. Väldigt fräsch klinik rent och fin miljö. Mycket nöjd och tacksam patient. 🙏🏻🌹

10 sep, 2023

Jag har varit patient hos honom i mer än 7 år och har fått bästa vården

22 jun, 2023

Med diffus smärta i buken hade jag turen att snabbt få en tid hos dr. Afshin Mothamedi. Min journal visade på tidigare upptäckt divertikulit och aneurysm på bukaortan, som under ett par år hade hållit sig stabilt. Vid undersökning bedömde Afshin Mothamedi emellertid risken som stor för att aneurysmet hade vuxit till en nivå där risken för blödning eller bristning är betydande. Han remitterade mig till intensivakuten på NKS där man konstaterade att aneurysmet hade vuxit till 50 mm och beslutade om operation direkt efter ett par dagars provtagningar. Kanske räddade Afshin Mothamedi mitt liv.

Fråga ställd 09:18 - 11 sep, 2019

Hej jag har skador i mina leder från träning och boxning. Jag undrade om du är den rätte typen av läkaren att gå till eller om du kan rekommendera en läkare som är det. Har golfarmbåde i båda armbågar och har problem i själva benet i vänstra armbågen (känner jag) och i högra armbåge har jag ont i leden som är mellan triceps och armbågen.

Allmänspecialisten Dr Afshin Motamedi svarar:

Hej, jag brukar inte svara på sådana frågor i mail. mvh Motamedi

Fråga ställd 13:02 - 22 aug, 2019

Hej Afshin. Jag har varit hos ortoped. Han sa att min distrikts läkare ska skriva mig remiss på rönken av fot. Jag har knöl på vänstra foten som gör ont och jag behöver operera bort den. Skulle du kunna skriva remiss till mig eller jag måste komma till Dig? MVH Irina Kirilova

Hej. Du får boka en läkartid. Mvh Dr.Motamedi

Fråga ställd 23:03 - 24 jun, 2019

Hej, Hur kan jag boka en tid hos Dr Afshin Motamedi och hur lång är väntetiden?

Allmänspecialisten Dr Afshin Motamedi svarar:

Hej. Du kan alltid ringa på 0735901692 som står på denna hemsida. Om jag är bortrest eller ej i tjänst så framkommer det i tel.svarare. Mvh Dr.Motamedi

Fråga ställd 11:17 - 26 maj, 2019

Hej Jag är en sönder riven kvinna 57 år har olika besvär, diabetis, hög blodtryck, kroniska smärta, depremerad, ångest osv.. Jag behöver hjälp som verkligen någon läkare kan.

Allmänspecialisten Dr Afshin Motamedi svarar:

Hej Regin, Du kan bola en läkartid för bedömning på tel.nr : 0735901692. Mvh Dr.Motamedi

Fråga ställd 19:10 - 6 maj, 2019

Till den det berör! Dr Motamedi har tidigare (via sin hustru) hjälpt min dotter Elin med hennes utslag på läppar och mun. Hon skulle behöva få hjälp med någon form av odling på dessa utslag då de ständigt återkommer och ger henne svårigheter att öppna munnen men problemet är att komma i kontakt med läkare när det är som värst pga väntetider mm. Nu finns hon väldigt nära mottagningen på dagarna så därför tänkte jag höra om det finns möjlighet till hjälp av Dr Motamedi igen? Tacksam för återkoppling. Thomas Jogholt (pappa)

Allmänspecialisten Dr Afshin Motamedi svarar:

Hej Thomas Ring min tidsbokning på nr 073 590 16 92 och boka in en tid för bedömning. Hälsningar Afshin Motamedi