ForumvÀgen 14, plan 17, Nacka

Öppet i morgon frĂ„n 08:00

Mama Mia Nacka BMM

VÀlkommen till oss pÄ Mama Mia Nacka BMM!

Hos oss arbetar 6 st legitimerade barnmorskor som gĂ€rna hjĂ€lper dig med:

• graviditetstest
  • kondomutdelning
  • byte av Oestring
  • cellprov.

Vi ger Àven klimakterie-, sex- och samlevnadsrÄdgivning. För inskrivna gravida finns Àven en lÀkare tillgÀnglig för graviditetsrelaterade medicinska frÄgor. Vi kan under tidig graviditet göra ultraljud pÄ medicinska indikationer pÄ vÄra kunder.

Kontakta oss före besöket om du har behov av tolk!

Vi anpassar vÄrden efter dina behov och önskemÄl och ser alltid till att erbjuda dig tid sÄ snabbt som möjligt. För bokning kontakta oss via telefon, onlinetjÀnst eller boka tid via 1177.

Vi har drop in för preventivmedelsrÄdgivning, provtagning av könssjukdomar, graviditetstest, byte Oestring samt kondomutdelning kl 11-12 mÄn-, ons- och fredagar.

Mama Mia har vÄrdavtal med Region Stockholm vilket innebÀr att besöken Àr kostnadsfria för vÄra kunder.

Hitta till oss

Vi finns i frĂ€scha, ljusa och hemtrevlig miljö centralt i Nacka Forum. VĂ„r fantastiska utsikt Ă€r vĂ€rd att uppleva!

Adress: ForumvÀgen 14, plan 17, i det högsta huset. Du kan gÄ in genom Entré J / Signum och sedan följa skyltning mot HLTH, sÄ hittar du rÀtt.

Om du tar bilen sÄ parkerar du i Nacka forums parkeringshus, till exempel nÀra Hemköps entré. FrÄn Hemköp gÄr du över Romantorget och hissen upp i Höghuset entré J/Signum/HLTH.

Du kan ta alla bussar som gĂ„r till Nacka Forum för att besöka oss. Tunnelbanan kommer inom kort att

Mama Mias vÀrdegrund

För oss pÄ Mama Mia Àr det viktigt att se, bemöta och bekrÀfta alla vÄra kunder. Det gör vi genom ett respektfullt och informativt förhÄllningssÀtt, med högsta servicefaktor. Vi önskar att bemöta dig var Àn befinner dig i livet. För oss Àr det viktigt att du kÀnner dig delaktig i din vÄrd. Vi efterstrÀvar hög kontinuitet och vill erbjuda dig samma barnmorska pÄ samtliga besök om möjligt.

Om Mama Mia

Mama Mia Àr Skandinaviens största privata kvinno- och barnhÀlsomottagning, och vi fortsÀtter stÀndigt att vÀxa! Inom Mama Mias olika mottagningar fÄr du trÀffa barnmorskor, lÀkare och gynekologer med lÄng yrkeserfarenhet och mycket hög specialistkompetens. Vi följer dig bÄde under graviditeten och genom barnets uppvÀxt.

Varmt vÀlkommen till Mama Mia Nackas barnmorskemottagning!

Informationen uppdaterades 10:50 - 10 apr, 2024

Omdömen frÄn patienter

Baserat pÄ 132 omdömen

26 apr, 2024

Åsa Ă€r den bĂ€sta barnmorskan jag trĂ€ffat. Mycket kompetent och hjĂ€lpsam.

23 apr, 2024

Haft en bra tid hos barnmorska Linda

23 apr, 2024

Bra bemötande. Kunnig och trevlig personal.

23 apr, 2024

Otroligt fint bemötande av Linda Mosskull Arvidsson. Jag har kÀnt mig sÄ trygg genom hela graviditeten trots förlossningsrÀdsla.

5 okt, 2023

JĂ€ttestort tack Linda för att hjĂ€lp jag fick frĂ„n dig ❀ Den bĂ€sta barnmorskan!

MĂ„ndag:08:00 - 17:00

MĂ„ndag - Torsdag:08:00 - 15:00