Forumvägen 14, plan 17, Nacka

Mama Mia Nacka BMM

Välkommen till oss på Mama Mia Nacka BMM!

Hos oss arbetar 6 st legitimerade barnmorskor som gärna hjälper dig med:

• graviditetstest
  • kondomutdelning
  • byte av Oestring
  • cellprov.

Vi ger även klimakterie-, sex- och samlevnadsrådgivning. För inskrivna gravida finns även en läkare tillgänglig för graviditetsrelaterade medicinska frågor. Vi kan under tidig graviditet göra ultraljud på medicinska indikationer på våra kunder.

Kontakta oss före besöket om du har behov av tolk!

Vi anpassar vården efter dina behov och önskemål och ser alltid till att erbjuda dig tid så snabbt som möjligt. För bokning kontakta oss via telefon, onlinetjänst eller boka tid via 1177.

Vi har drop in för preventivmedelsrådgivning, provtagning av könssjukdomar, graviditetstest, byte Oestring samt kondomutdelning kl 11-12 mån-, ons- och fredagar.

Mama Mia har vårdavtal med Region Stockholm vilket innebär att besöken är kostnadsfria för våra kunder.

Hitta till oss

Vi finns i fräscha, ljusa och hemtrevlig miljö centralt i Nacka Forum. Vår fantastiska utsikt är värd att uppleva!

Adress: Forumvägen 14, plan 17, i det högsta huset. Du kan gå in genom Entré J / Signum och sedan följa skyltning mot HLTH, så hittar du rätt.

Om du tar bilen så parkerar du i Nacka forums parkeringshus, till exempel nära Hemköps entré. Från Hemköp går du över Romantorget och hissen upp i Höghuset entré J/Signum/HLTH.

Du kan ta alla bussar som går till Nacka Forum för att besöka oss. Tunnelbanan kommer inom kort att

Mama Mias värdegrund

För oss på Mama Mia är det viktigt att se, bemöta och bekräfta alla våra kunder. Det gör vi genom ett respektfullt och informativt förhållningssätt, med högsta servicefaktor. Vi önskar att bemöta dig var än befinner dig i livet. För oss är det viktigt att du känner dig delaktig i din vård. Vi eftersträvar hög kontinuitet och vill erbjuda dig samma barnmorska på samtliga besök om möjligt.

Om Mama Mia

Mama Mia är Skandinaviens största privata kvinno- och barnhälsomottagning, och vi fortsätter ständigt att växa! Inom Mama Mias olika mottagningar får du träffa barnmorskor, läkare och gynekologer med lång yrkeserfarenhet och mycket hög specialistkompetens. Vi följer dig både under graviditeten och genom barnets uppväxt.

Varmt välkommen till Mama Mia Nackas barnmorskemottagning!

Informationen uppdaterades 14:49 - 27 jan, 2023

5 okt, 2023

Jättestort tack Linda för att hjälp jag fick från dig ❤️ Den bästa barnmorskan!

5 okt, 2023

4 okt, 2023

Allt jättebra! Åsa är suverän.

25 sep, 2023

I am very happy with Åsa as my barnmorska - fantastic and proffessional! Only comment: During the summer there was a substitute. I wish the communication between the nurses was better. The substitute nurse was measuring my belli differently which resulted in a scare and unnecessary ultrasound. This happened twice. Otherwise it was fantastic here with Åsa! I feel very lucky that I got her as my nurse: Many thanks! ❤️

25 sep, 2023