Göteborgs urologmottagning, Göteborg

Om Göteborgs urologmottagning, Göteborg

Göteborgs Urologmottagning är en specialistmottagning inom urologi. Vi välkomnar patienter remitterad från annan vårdenhet eller med egenskriven remiss.
Vi genomför alla typer av urologiska utredningar och operationer.
utredning av förhöjt PSA, vattenkastningsbesvär, urinstämma, haematuri, erektil dysfunktion, trång förhud, phimosis, sterilisering, stenbehandling, TUR-P, radikal prostatekomi.
Välkommen

Kungsportsavenyn 34, 411 36, Göteborg - visa på karta