Edövägen 2, Saltsjö-boo

Om CK Klinikerna Kirurgi

CK Klinikerna Kirurgi är en specialistklinik i Nacka som erbjuder trygg kirurgi med erfarna kirurger inom en mängd olika områden, såsom:

• allmänkirurgi

• endoskopi

• obesitaskirurgi (överviktskirurgi) - Fetmaoperationer är operationer som syftar till att hjälpa personer som lider av fetma att gå ner i vikt och på så sätt också minska risken att drabbas av samt utveckla olika följdsjukdomar. Övervikt och fetma (ex bukfetma) ökar nämligen risken för typ 2-diabetes, cancer och hjärt-kärlsjukdom.

• plastikkirurgi.

Kliniken är belägen i natursköna Boo, nära Nacka Forum och med goda kommunikationer.

CK Klinikerna Kirurgi har fått många positiva omdömen från sina tidigare patienter, som vittnar om deras professionalism, hjärta och glimt i ögat. Om du vill läsa mer om deras verksamhet, personal och behandlingar kan du besöka deras hemsida eller följa dem på sociala medier.

Vilka fördelar finns det med att välja CK Klinikerna Kirurgi?

Om du väljer CK Klinikerna Kirurgi som din vårdgivare kan du bland annat förvänta dig följande fördelar:

• Tillgång till ett team av kompetenta och engagerade läkare, sjuksköterskor och annan personal som har lång erfarenhet och hög kvalitet i sitt arbete.

• En personlig och omtänksam service som anpassas efter dina behov och önskemål. Du får också god information och uppföljning både före och efter din operation.

• Du får en snabb och smidig vårdprocess utan långa väntetider.

• Samt att du får en modern och välutrustad klinik med hög hygienstandard och säkerhet.

Detta kan du få hjälp med hos CK Klinikerna Kirurgi

CK Klinikerna erbjuder ett stort utbud av kirurgiska ingrepp och endoskopiska undersökningar såsom:

• bröstförminskning

• behandling av bråck

• vasektomi

• gastric bypass

• gastric sleeve

• koloskopi.

Så blir du patient hos CK Klinikerna Kirurgi

• Patienter från hela Sverige har möjlighet till att komma till kliniken (fria vårdvalet)

• CK Klinikerna Kirurgi har avtal med Region Västernorrland

• Högkostnadskort gäller

• För vissa vårdtjänster krävs remiss, men det finns en del som inte kräver remiss

• Möjlighet att fylla i en egenremiss för att få hjälp - både digitalt eller i väntrummet innan besöket

CK Klinikerna Kirurgi är en klinik som bryr sig om hela dig och din hälsa. Välkommen att kontakta dem för att boka din tid idag!

Informationen uppdaterades 14:19 - 11 jan, 2024

13 apr, 2024

Oåtkomliga.telefon -avstängd pga lång kö. Remiss sänt den 5/2..Mail svar ingen tid framigenom Taskig hemsida fortfarande under konstruktion

27 mar, 2024

Efter mindre operation hos CK är mitt intryck av kliniken enbart mycket positivt. Hela personalen var mycket trevlig, aktiv, proffsig men ändå vänlig och service minded, och läkaren/kirurgen var både skicklig (jag har haft noll besvär efteråt) och trevlig samt informativ både före och efter. Extra plus för att CK har jourtelefon som patienter välkomnas att ringa till på vardagar mellan kl 07-19 efter genomgången operation. Och det svarade faktiskt en läkare!

28 nov, 2023

Supertrevligt, duktig och lättillgänglig personal. Snabb service. Bra information. Mår jättebra efter operationen. Min vårdvistelse har varit kanon. Så ska vård bedrivas. Alla tummar upp!

5 nov, 2023

Gastric bypass operation var ett mycket värdefullt verktyg för mig för att återfå min hälsa och livskvalitet. Kirurgen, sjuksköterskan och dietisten på CK klinikerna följde mig med tålamod och fullständig kompetens, och jag är mycket tacksam som patient för deras stöd och vård.