Brigadgatan 4, 2 trappor, Linköping

Penisförstoring

Åderbråck

Pris efter konsultation

Fillers

Vi är Sveriges ledande plastikkirurgiska klinik

Plastikakademin är Sveriges ledande plastikkirurgiska klinik och vi har mycket stor och unik kompetens inom plastik- och skönhetsoperationer. Vi ger personlig vård till varje patient.

Vi utför alla former av plastikkirurgi

Vi utför bland annat följande plastikoperationer:

• Bröstförstoring/förminskning
  • Läppförstoring
  • Öronoperation
  • Intimkirurgi kvinnor; blygdläppsförminskning, vaginalförsnävning
  • Intimkirurgi hos män; penisförstoring, -förlängning och -förtjockning

Både rekonstruktiva och estetiska operationer

Hos Plastikakademin arbetar fyra plastikkirurger som är specialiserade på rekonstruktiv och estetisk plastikkirurgi. De har lång erfarenhet och håller sig uppdaterade med de senaste teknikerna. Detta gör dem förberedda inför vanliga operationer samt även mer komplicerade ingrepp.

Vår operationsavdelning är en av Europas modernaste och mest välutrustade.

Plastikakademin skapar trygghet!

För oss är det viktigt att du som patient känner dig trygg och omhändertagen redan vid ett första besök då du träffar din läkare. Vi ställer inte bara höga krav på den utrustning vi använder utan även på vår personal.

Kontakta oss på Plastikakademin om du har frågor eller vill boka tid för en personlig konsultation. Varmt välkommen till Plastikakademin!

Plastikakademin är medlemmar i olika föreningar och förbund.

Informationen uppdaterades 14:33 - 6 okt, 2023

Gunnar Kratz

Johan Thorfinn

Avni Abdiu

Jahan Abtahi

Hans Vintertun

My Wild

31 maj, 2023

Kirurgen Avni gjorde ett fantastisk jobb, med ett utmärkt resultat. Övrig personal som tog hand om mig före och efter operation gjorde det med bravur. Efterkontrollen hos My var mycket trevligt och bra. En klinik jag har fullt förtroende för

30 sep, 2022

Kan varmt rekommendera Avni. Otroligt professionell och omhändertagande. Underbar personal och dom är så otroligt proffsiga, seriösa och får en att känna sig lugn och trygg.

29 sep, 2022

Otroligt bra, konkret information och fint uppriktigt bemötande. Nöjd med mitt besök tillsammans med Johan inför bröstoperation.

9 jun, 2022

Jag har fått ett fantastiskt omhändertagande av Professor Gunnar Kratz och alla andra på Plastikakademin. Har nu varit på min slutkontroll och är så nöjd med hela processen. Det märks att Gunnar har en otrolig erfarenhet och kunskap, han utstrålar säkerhet och resultatet blev över förväntan. Ett stort tack till Syster My också som hjälpte till att ta hand om mig efter operationen.

7 jun, 2022

Konsultation och operation hos dr Johan Thorfinn. Lyhörd och ärlig, patienten i fokus och patienten tar besluten, han råder. Alla jag mött på kliniken har varit vänliga och tillmötesgående. Alltid fått svar när jag kontaktat dem, både kirurg med utförliga svar och reception. Hans hemsida med svar på frågor om allt man behöver veta hjälpte mig mycket! Läste den flera gånger. Lätt att nå. Får alltid svar. Även genomgått operationer vilka gett mig så fina resultat. Är väldigt nöjd!

Fråga ställd 06:41 - 4 jan, 2020

Hur ser konsekvenserna ut? Med förstoring på snoppen?

Plastikakademin svarar:

Hej Hej Teemu, Vid en penisförstoring så transplanterar men fett från någon annanstans på kroppen. Förtjockningen är mest uppenbar i slakt tillstånd. Eftersom det finns många faktorer som påverkar hur stor andel av det transplanterade fettet som växer fast och stannar kvar på längre sikt så är det svårt att säga exakt hur mycket bredare penisen blir efteråt. Ibland kan man behöva upprepa transplantationen. Du får mer information om vad som gäller utifrån just dina förutsättningar om du kommer på en konsultation. Du hittar priser och mailadress på vår hemsida http://www.plastikakademin.se. Bokning av konsultation görs online på BokaDirekt (http://plastikakademin.bokadirekt.se) Välkommen! Johan Thorfinn docent/överläkare i plastikkirurgi

Fråga ställd 15:49 - 2 jan, 2020

Kan jag göra penisförstoring riskfritt? jag är 57 år gammal. Vad kostar detta ingrepp och hur snabbt kommer man till operation om man bestämmer idag.

Plastikakademin svarar:

Hej, En penisoperation (liksom alla andra operationer) är aldrig helt riskfri. Teoretiskt finns det alltid risk för t ex infektion, och när det gäller intimkirurgi så finns det risk att den sexuella känseln påverkas negativt. Du kan få mer information vad som gäller gällande komplikationer utifrån dina förutsättningar om du kommer på en konsultation. Våra väntetider är vanligen 4-6v men det kan variera litegrann övertid. Vi kan svara bättre hur läget är just för stunden för detta ingrepp om du ringer oss på 013-154461 (vard kl 9-12). Du hittar priser och mailadress på vår hemsida http://www.plastikakademin.se. Bokning av konsultation görs online på BokaDirekt (http://plastikakademin.bokadirekt.se) Välkommen! Johan Thorfinn docent/överläkare i plastikkirurgi

Fråga ställd 12:18 - 11 dec, 2019

Kan man göra både förlängning och förtjockning?

Plastikakademin svarar:

Hej! det går utmärkt att göra båda operationerna på samma gång. Plastikakademin

Fråga ställd 12:34 - 14 okt, 2019

Hej kollar på ert pris på ögonlockslyft är priset 15000:- per öga. Tacksam för svar vänliga hälsningar Ann-Cathryn

Plastikakademin svarar:

Hej Ann-Cathryn! Priset för ögonlocksoperation hos oss är mellan 17000kr -21250kr. Priset varierar beroende på om din operation är medicinskt indikerad(utan moms) eller inte(med moms). Vilket priset blir får du reda på när du kommer på en konsultation och träffar din kirurg. Priset är för båda ögonen. Bästa hälsningar från My på Plastikakademin

Fråga ställd 13:05 - 17 sep, 2019

Hej, jag undrar om ni utför hakimplantat? Pris? Tack. Med vänlig hälsning

Plastikakademin svarar:

Hej Noemi Vi utför ej den operation som du efterfrågar här på Plastikakademin. Mvh Plastikakademin, Linköping