Tandklinik Akut

BevÀringsgatan 19, Göteborg

Tandklinik Akut

Undersökning av ny patient

FullstÀndig undersökning nÀr du kommer som ny patient till oss.; Fyra röntgenbilder ingÄr.

Munhygienbehandling hos tandhygienist

Tandhygienisten tar bort tandsten, putsar och polerar.; Fluorbehandling vid behov.; Munhygieninstruktion och kontroll av tidigare behandling.; Ev. kan det behövas flera besök om det Àr rikligt med tandsten och djupa fickor i tandköttet.

Tandutdragning

Vanlig utdragning av en tand.; Alla moment ingÄr.;Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.

Tandlagning pÄ kindtand, tre ytor

Lagning med plastfyllning, inklusive material.

Rotfyllning av framtand

Upprensning och rotfyllning av en framtand med en rotkanal, inklusive alla moment och allt material.

Krona pÄ enstaka tand, metall och porslin

Priset gÀller nÀr man gör en enda krona.; I priset ingÄr allt material och tandtekniskt arbete.

Krona pÄ enstaka tand, helkeramisk

AkuttandvÄrd

Pris efter konsultation

Tandklinik Akut ligger pÄ BevÀringsgatan 19 i Göteborg och drivs av Farshid A Azar som arbetat som tandlÀkare sedan 1997.

Vi erbjuder tandvÄrd som Àr anpassade efter dina behov och önskemÄl. Vi arbetar förebyggande eftersom att vi vill att du ska bibehÄlla friska och starka tÀnder.

Tandklinik Akut - TandvÄrd för hela familjen

Tandklinik Akut Àr ett allmÀnpraktiserande tandvÄrdsteam med egen tandhygienist som erbjuder tandvÄrd till hela familjen.

Vi genomför alla typer av behandlingar. Det Àr allt frÄn förebyggande tandvÄrd med rÄdgivning om munhygien och kost till implantat- och estetisk behandling.

Billigare tandvÄrd

Vi tillhör ingen tandvÄrdskedja och har dÀrför inga större administrationskostnader. Dessa pengar anvÀnder vi istÀllet till att ge dig som patient billigare tandvÄrd.

VĂ€lkommen till Tandklinik Akut!

Informationen uppdaterades 02:08 - 20 okt, 2021

Vi jobbar hÀr

Farshid Azar

Emi

Omdömen frÄn patienter

VĂ„rdkvalitet
TillgÀnglighet

Denna vÄrdgivare har inga omdömen Àn. Var den första att lÀmna omdöme!

+4672031#### Visa nummer