Kisa >

Rådmansgatan 4, Kisa

Tandutdragning

Tandläkare Gunnar Hultkvist har arbetat som privattandläkare i 36 år och finns idag i lokaler på Rådmansgatan i Kinda.

Tandläkarmottagningen erbjuder allmäntandvård till både stora som små. På praktiken finns även en tandhygienist.

Under ett tandläkarbesök hos oss blir du alltid väl omhändertagen och den personliga servicen står alltid i fokus.

Tider för akuta besvär går att få med kort varsel.

Välkommen tandläkare Gunnar Hultkvist!

Informationen uppdaterades 02:13 - 20 okt, 2021

Gunnar Hultkvist

Malin Kennberg

Anne Gustafsson

Carina Nilsson

Fråga ställd 10:11 - 17 dec, 2019

Hur får man kontakt med er, skulle vilja ha en tid till min fru akut Mvh Carl Robert

Tandläkare Gunnar Hultkvist svarar:

Hej Carl Robert! Jag har gått i pension och praktiken i Kisa har upphört. Mina patienter är hänvisade till Tandhälsan i Södra Vi. Telefon 0492-20661. Prova där, lycka till! Gunnar

Fråga ställd 16:03 - 2 maj, 2019

Undrar vad det kostar att dra ut en tand ev operation. Undre käken på höger sida? Om den inte går att laga!

Tandläkare Gunnar Hultkvist svarar:

Hej! Tack för din fråga. För att kunna bedöma om utdragning är lämplig åtgärd måste du komma till kliniken för en undersökning. Då får du även en kostnadsberäkning. Med vänlig hälsning Gunnar Hultkvist

Fråga ställd 18:16 - 2 apr, 2019

Utför ni även tandblekning?

Tandläkare Gunnar Hultkvist svarar:

Hej! Tack för förfrågan, men vi gör tyvärr inte tandblekningar. Med vänlig hälsning Gunnar Hultkvist

Fråga ställd 21:08 - 9 jan, 2019

Hej! Jag undrar om ni är anslutna till försäkringskassan så att högkostnadsskyddet gäller?

Hej! Vi är anslutna till Försäkringskassan Med vänlig hälsning Gunnar Hultkvist

Fråga ställd 15:09 - 1 jun, 2017

Hej! Min mamma är i behov av hjälp! Jag är hennes dotter och undrar om dom två alternativ som finns för behandling av hennes tänder! Det fanns en enklare behandling som skulle bli lite billigare men skulle inte hålla så länge! Kan man veta ungefär hur länge den behandlingenhåller? Jag vill så gärna hjälpa henne så hon kan äta ordentligt igen! Min mamma heter Gerd Johansson och hon är patient hos er1 Mvh: Carola Johansson!

Tandläkare Gunnar Hultkvist svarar:

Hej! Praktiken är stängd denna vecka. Vi kontaktar Gerd nästa vecka. Med vänlig hälsning Gunnar Hultkvist

Tisdag - Onsdag:07:30 - 17:00

0494 - 10# ## Visa nummer