Hudmottagningen, Västmanlands sjukhus Västerås

Om Hudmottagningen, Västmanlands sjukhus Västerås

På hudmottagningen kan vi hjälpa dig med olika hudproblem som till exempel eksem, psoriasis, och svårare former av akne. Vi kan också kontrollera dina födelsemärken eller hudförändringar om du tycker att de har ändrat utseende, växt, blivit mörkare eller utvecklat oregelbundna kanter.

KRY är en modern vårdgivare med patientens behov i fokus. Hos KRY kan du snabbt få den hjälp du behöver, via video direkt i mobilen. Träffa erfarna läkare, sjuksköterskor och legitimerade psykologer var du än befinner dig, inom bara några minuter – dygnet runt, årets alla dagar. Få hjälp med professionell bedömning och behandling samt recept och sjukintyg eller remiss till vidare vård.

Västmanlands sjukhus, Västerås - visa på karta
  • Onsdag - Torsdag 12:45 - 16:00
  • Onsdag - Fredag 07:30 - 11:45
Dermatologi

Hudmottagningen, Västmanlands sjukhus Västerås

17:47 - 18 mar, 2016 skrev:

var dit i dag och flera läkare titta på min psoriasis mycket trevlig personal ett varmt tack ska ni ha.

20:09 - 22 jan, 2016 skrev:

Bra punktlighet. Fyra läkare kommer in och formligen strålar lugn och kompetens. Stora frågan avgörs snabbt och lättförståeligt. En stannar kvar och går igenom nästa steg. Hela tiden med oss som är med.

08:01 - 29 okt, 2012 skrev:

Fick äntligen efter många års sjukskrivning träffa en underbar läkare som lyssnade. Birgitta Kelvfe, tack! Du är värd alla rosor i världen!