4.83
Öppet i morgon från 07:15

Hudmottagningen, Västmanlands sjukhus Västerås

Västmanlands sjukhus, Västerås

Hudmottagningen, Västmanlands sjukhus Västerås

På hudmottagningen kan vi hjälpa dig med olika hudproblem som till exempel eksem, psoriasis, och svårare former av akne. Kontroll av födelsemärken eller hudförändringar sker i första hand hos din familjeläkare som vid behov skickar en remiss till oss.

Informationen uppdaterades 09:03 - 11 nov, 2020

Logga - Kry

4.83 / 5

18 mar, 2016 Göran skrev:

var dit i dag och flera läkare titta på min psoriasis mycket trevlig personal ett varmt tack ska ni ha.

22 jan, 2016 David skrev:

Bra punktlighet. Fyra läkare kommer in och formligen strålar lugn och kompetens. Stora frågan avgörs snabbt och lättförståeligt. En stannar kvar och går igenom nästa steg. Hela tiden med oss som är med.

29 okt, 2012 Yvonne skrev:

Fick äntligen efter många års sjukskrivning träffa en underbar läkare som lyssnade. Birgitta Kelvfe, tack! Du är värd alla rosor i världen!

Måndag : 12:45 - 16:00
Tisdag : 07:15 - 11:45