Östra Ågatan 13, Uppsala

Uppsala Hudläkarmottagning

Uppsala Hudläkarmottagning - specialistsjukvård inom hudsjukdomar och hudkirurgi

Välkommen till Uppsala Hudläkarmottagning i Gotlands nationshus i centrala Uppsala! Hos oss arbetar Anders och Anna som bägge är specialister och båda har mångårig erfarenhet av hudsjukdomar samt hudkirurgi.

Anders och Anna behandlar samtliga hudsjukdomar med ett särskilt intresse för hudförändringar/hudtumörer och erbjuder som oftast åtgärd (inklusive operation) vid första besökstillfälle.

Uppsala Hudläkarmottagning behandlar dina hudbesvär

Oavsett hur stora eller små besvär du har, kan du vända dig till oss för att få hjälp med dina hudbesvär. Vi kan både utreda och behandla besvär som:

• akne
  • rosacea
  • psoriasis
  • fot-och nagelsvamp
  • atopisk eksem
  • hudcancer och prickar.

Ett läkarbesök hos oss kostar 1700 kr där det tillkommer en avgift för åtgärd (exempelvis operation). Kunder som har sjukvårdsförsäkring bokar via sitt försäkringsbolag.

Välkommen att boka tid hos oss på Uppsala Hudläkarmottagning!

Informationen uppdaterades 16:16 - 16 jun, 2023

Anders Galos

Anna Hallander

5 sep, 2023

Trevligt bemötande. Hög service. Jag fick hjälp och svar på alla mina frågor. Jag rekommenderar Uppsala Hudläkarmottagning.

4 sep, 2023

BÄSTA HUDLÄKAREN Å HUDMOTTAGNINGEN EVER!! Schyssta lokaler, renligt, fräsch atmosfär, bra/trevlig energi på både läkare å sköterskor! Kiliniken uppfyllde Mina förväntningar och Jag reser från Stockholm.. VÄRT VARENDA KRONA!! Smidig/bra vård helt enkelt, finns egentligen inte mkt mer att orda om!! 👍👍👍👍👍 Idag e d den privata sektorn man skall bruka, helt klart!! TACK

22 mar, 2023

16 mar, 2023

Väldigt nöjd med mitt besök på Uppsala hudläkarmottagning! Mycket kompetent hudläkare där jag fick min hudförändring bortopererad vid första besök. Rekommenderas varmt!

Torsdag - Fredag:08:00 - 16:30