BUP-mottagning Gamlestaden, Göteborg

Om BUP-mottagning Gamlestaden, Göteborg

Enhetens uppgift är att erbjuda psykiatrisk vård till barn och ungdomar 0 - 17 år inom i första hand upptagningsområdet Angered och Östra Göteborg. På mottagningen arbetar barnpsykiater, psykiatrisjuksköterska, psykologer, socionomer samt vårdadministratörer.
Om egenremiss önskas var vänlig ring 031 - 343 39 40.

Telefontider till sjuksköterska för recept och medicinrådgivning:

Telefon: 0700 - 81 66 45

Telefontider: