Närhälsan Älvängen barnavårdscentral, Älvängen

Om Närhälsan Älvängen barnavårdscentral, Älvängen

010 - 473 35 71 , 010 - 473 35 72 , 010 - 473 35 73

VÄLKOMMEN TILL BARNAVÅRDSCENTRALEN ÄLVÄNGEN

Alla barnfamiljer är varmt välkomna till vår BVC. Här möter ni läkare och BVC-sköterskor som arbetar enligt de riktlinjer som gäller för
Barnhälsovården i Västra Götaland. Hos oss kan du som förälder få råd och stöd om det mesta som rör ditt barns utveckling och hälsa från nyfödd tills dess barnet börjar skolan.
Vi erbjuder hembesök till alla nyblivna föräldrar och man är även välkommen att delta i föräldragrupper.

Svenstorpsvägen 1, 446 37, Älvängen - visa på karta