1/4

Andningsträning

Lymfmassage

STOTT pilates

Pris från: 520 kr

Fysioterapi Plus är din personliga partner för hälsa, rehab och välmående. Maja Wieksten, legitimerad fysioterapeut, driver Fysioterapi Plus i Saltsjöbaden, strax utanför Stockholm. Maja Wieksten har ett flertalet utbildningar inom lymfterapi, andningsterapi och är en certfierad STOTT pilates instruktör.

Vad kan Fysioterapi Plus hjälpa dig med?

Fysioterapi Plus erbjuder skräddarsydda behandlingar inom olika kategorier för att passa dina behov:

• Specialiserade behandlingar inom fysioterapi för att hantera och rehabilitera till exempel hälsporre och knäsmärta.

• Rehabiliteringsträning för att återfå rörlighet och styrka efter operationer eller skador.

• Andningsterapi för att förbättra andningsfunktionen och lungkapaciteten för dig med lungsjukdom eller post-covid.

• Lymfmassage för att lindra smärta och förbättra livskvaliteten för personer med kroniska tillstånd som IBS, astma och KOL.

• STOTT pilates för att stärka kroppen. Anpassade program för kvinnor, inklusive mammaträning för att stärka kroppen före och efter graviditet.

Fysioterapeut Maja Wieksten arbetar tillsammans med dig för att skräddarsy behandlingar som passar dina individuella behov och mål.

Hitta till Fysioterapi Plus i Nacka

Du hittar kliniken på Vikingavägen 17d i Saltsjöbaden, Nacka. I vissa fall så kan även hembesök göras. Kontakta mottagningen för mer information gällande hembesök.

Välkommen att boka behandling på Fysioterapi Plus!

Informationen uppdaterades 10:59 - 20 maj, 2024

Vi jobbar här

Maja Wieksten

Maja Wieksten

Omdömen från patienter

4.8 av 5
4.95 av 5

8 jul, 2024

Maja är en fantastisk & engagerad person. Jag har gått på alla hennes olika behandlingar och även pilates. Maja ser på mig vilken behandling som är aktuella i min dagsform och jag mår alltid väldigt bra när jag går därifrån. Jag kan varmt rekommendera Maja.

4 jul, 2024

Maja är den mest kunniga fysioterapeut jag har varit hos. Hon har en bred kunskap och kan jobba utifrån ett helhetsperspektiv på ett sätt som jag inte mött tidigare. Maja är lyhörd för min dagsform och kan snabbt tänka om när hon ser att det behövs. Mitt 13-åriga barnbarn som har växt mycket snabbt har också fått mycket bra hjälp och respektfullt bemötande av Maja. Hon fick bra övningar och kände sig stärkt och inspirerad.

13 jun, 2024

13 jun, 2024

Professionellt bemötande och väldigt bra behandlingar och råd. Kan varmt rekommendera Maja.

5 jun, 2024

Loading map