Sabbatsbergsvägen 8, Stockholm

Psykoterapi

Psykologisk konsultation

Kristerapi

Välkommen till Ahlstrand Psykologtjänst!

Ahlstrand Psykologtjänst hittar du på Sabbatsbergsvägen 8, mitt i Stockholm. Kliniken drivs av Lisa Ahlstrand som är både Leg. Psykolog och Leg. Psykoterapeut. Lisa har varit yrkesverksam i över 20 år som psykolog och har bred kompetens som psykoterapeut, psykoanalytiker och certifierad coach. Du kan vända dig till Lisa om du vill satsa på en längre psykoterapi, men också om du behöver någon att prata med men inte vet vart du ska vända dig. Lisa är van vid att möta människor i många olika situationer. Du har möjlighet att besöka Lisa på mottagningen i centrala Stockholm eller ha digitala samtal om du så önskar.

Detta kan du få hjälp med hos Lisa Ahlstrand

Psykolog och psykoterapeut Lisa Ahlstrand kan hjälpa till med:

• Psykoterapi och samtalsstöd

• Psykodynamisk psykoterapi

• Kristerapi

• Psykologisk konsultation

• Psykoanalys

• Individuell coaching

• Chefscoaching och chefshandledning.

Längre psykoterapier kan rabatteras

Du kan vända dig till Lisa både för kortare och längre samtalskontakter. Lisa erbjuder rabatterade priser för dig som önskar gå i en längre psykoterapi, med 1 - 2 samtal i veckan. Du får ett pris efter konsultation.

Så hittar du till mottagningen

Mottagningen ligger centralt i Stockholm på Sabbatsbergsvägen 8 vid Vasaparken, på gångavstånd från S:t Eriksplan och Odenplan.

Lisa Ahlstrand är medlem i Psykoterapicentrum.

Välkommen till Ahlstrand Psykologtjänst!

Informationen uppdaterades 13:06 - 21 mar, 2024

Lisa Ahlstrand

27 feb, 2024

Jag var mycket nöjd med mina besök. Ett lugnt, varmt och förstående bemötande som också ledde till nya insikter om mig själv.