Pustegränd 2, Stockholm

Besök hos psykolog

KBT

Schematerapi

Välkommen till Martall Psykologi!

Martall Psykologi drivs av psykologen Lina Bratt och ligger på Södermalm i Stockholm på två olika mottagningar. Lina är legitimerad psykolog med grundläggande psykoterapitutbildning i KBT (kognitiv beteendeterapi) samt PDT (psykodynamisk terapi). Hon ser till dina unika behov och anpassar därför behandlingens utformning individuellt. All behandling sker i överensstämmelse med vetenskap och beprövad erfarenhet. Lina eftersträvar att du som patient ska få ett engagerat, varmt och förtroendeingivande bemötande.

Detta kan du få hjälp med hos Martall Psykologi

Psykolog Lina Bratt erbjuder:

• KBT

• Schematerapi

Detta kan vara bra om du till exempel upplever besvär såsom:

• skuld

• skamkänslor

• rädd för avvisning

• känsla av tomhet.

Hitta till mottagningen

Behandlingen görs på individuell nivå och du kan både träffa Lina Bratt fysiskt eller online via en krypterad videotjänst. Idag sitter Lina Bratt på två olika mottagningar på Södermalm i Stockholm:

• Måndagar: Bastugatan 39, Stockholm (närmaste tunnelbanestation: Mariatorget)

• Tisdagar, torsdagar och fredagar: Pustegränd 2, Stockholm (närmaste tunnelbanestation: Slussen).

Så blir du patient hos Martall Psykologi

Det är enkelt att bli patient hos Lina Bratt genom att skicka en förfrågan. Hon tar emot patient privat vilket innebär att man står för kostnaden själv. Du kan även om du har möjlighet få stöd från ditt försäkringsbolag.

Varmt välkommen att boka tid hos Lina Bratt på Martall Psykologi!

Informationen uppdaterades 13:14 - 17 jan, 2024

Lina Bratt

17 jan, 2024

Lina har hjälpt mig på så många sätt att hitta mig själv och gett mig verktygen att må bättre och hantera saker i vardagen. Utan henne hade jag inte varit där jag är idag. Tack

076 03 44 ### Visa nummer